/ رسانه ها / اخبار

نشست معاون و مدیران و منابع انسانی و امور اجتماعی با کارکنان بخش فولادسازی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در اولین نشست‌ ارتباط با کارکنان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با همراهی مدیر بخش فولادسازی و جمعی از مدیران منابع انسانی و مسئول روابط کار با کارکنان بخش فولاد سازی دیدار کردند.
پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
بین همه شرکت های موفق ایرانی ، چرا فولاد خوزستان
جنایات رژیم صهیونیستی آشکارتر از همیشه علیه مردم مقاوم غزه در سکوت مرگبار مدعیان دروغین حقوق بشر در حال انجام است. جنایاتی که در طول تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده و هر روز که می‌گذرد، خوی وحشیانه این رژیم جعلی بیش از پیش بر همگان مبرهن می‌شود. ایران اسلامی همواره حامی ملت بزرگ و آزاده فلسطین که دهه‌هاست در برابر ظلم و ستم پایداری کرده است، می‌ماند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و نیست.
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ویژه کارکنان و خانواده فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، مراسم شب قدر با حضور جمعی از کارکنان به همراه خانواده، سحرگاه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه مقابل حسینیه سید الشهدا (ع) دویست دستگاه برگزار شد.
شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
این آغاز راه است
چند روزی از راه‌اندازی کارخانه زمزم سه، بزرگ ترین مگامدول آهن اسفنجی خاورمیانه به دست ریاست محترم جمهوری می‌گذرد. هجدهم اسفندماه نقطه‌ی عطفی در تاریخ صنعت فولاد کشور است که در آن ثابت شد، هرگاه به توان داخلی اعتماد کردیم، بهترین‌ها نصیبمان می‌شود. نوای تولید در کارخانه‌‌‌ی زمزم سه از هر سو به گوش می‌رسد. دیگر هیچ شرکت فولادی در کشور دغدغه آهن اسفنجی نخواهد داشت. محصول زمزم سه با خلوص ۹۵ درصد، نگاه جهان را به ایران معطوف کرد‌ و بازار صادراتی ۵۰۰ میلیون دلاری را پیش روی ایران قوی قرار داد.
چهارشنبه ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
تمرکز بر طرح های توسعه و افزایش تولید در سال ۱۴۰۳
جلسه هم اندیشی بازنگری استراتژی گروه فولاد خوزستان با حضور الهویردی تقوی مشاور استراتژی و تعالی سازمانی، رضا طاهری رئیس هیات مدیره، امین ابراهیمی مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره، قائم مقامان، مشاوران، معاونان و مدیران گروه فولاد خوزستان، ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ در تالار شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت افتتاح بزرگ ترین کارخانه‌ آهن اسفنجی کشور
بسم الله الرحمن الرحیم

به نام خداوندی که آهن را آفرید و در آن نیرویی شدید و سودهایی برای مردم فرو فرستاد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
فولاد خوزستان پیشران توسعه صنعت فولاد کشور است
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در آیین راه‌اندازی کارخانه زمزم سه، ضمن اداری احترام به ۵۸ شهید فولاد خوزستان، اظهار داشت: فولاد خوزستان محصول انقلاب اسلامی است. این شرکت پیشران و روایت‌گر مسیر توسعه و تکامل صنعت است و به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی با ظرفیت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن به دست مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به بهره‌برداری رسید‌ و علی‌رغم تحریم های ظالمانه و موانع خارجی، به رشد تولید و توسعه شتاب گرفت و اکنون شرکت فولاد خوزستان دومین قطب تولید فولاد کشور است. با روی کار آمدن دولت سیزدهم و خلق چشم‌انداز دستیابی به ظرفیت سیزده میلیون و ۶۰۰ هزار تُن تا افق ۱۴۱۰، توسعه همه‌جانبه آغاز شده است‌.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
بهره‌برداری از کارخانه زمزم سه فولاد خوزستان، گام اول فولاد سبز است
دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صمت در آیین راه‌اندازی کارخانه زمزم سه فولاد خوزستان با اشاره به شعار وزارت یعنی توسعه صادرات محور، اظهار داشت: با تکیه بر این شعار توانستیم، شرکت‌های دانش‌بیان را به شرکت‌های صنعتی پیوند دهیم. صنعت مهم‌ترین مسیر توسعه کشور است. اساسی ترین وجه احداث کارخانه، مهندسی صنعت قبل از اجرا و ساخت است. اگر بتوانیم این عنصر را تقویت کنیم، موفق می‌شویم. اولویت وزارت صمت، توجه به گلوگاه‌ها و حمایت از صنایع ثروت‌ساز و اشتغال‌زاست.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
در جنگ اراده‌ها، کارگران فولاد خوزستان پیروز شدند
آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در آیین راه‌اندازی بزرگ ترین کارخانه تولید آهن اسفنجی کشور (زمزم سه فولاد خوزستان) که ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، اظهار داشت: روز بسیار خوبی برای بنده است که در مشهدالشهدای ایران اسلامی حضور دارم. خوزستان جایگاه شجاعت، مقاومت، ایستادگی و سرزمین ما می‌توانیم است. سرزمینی که مردمانشان با اخلاص و ایستادگی افتخار آفریدند. به برکت دستان مهندسان، مشاوران و کارگران فولاد خوزستان شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ای مهم اقتصادی هستیم. کارگران فولاد حقیقتا افتخار آفرینند. قدردان تک‌تکان هستم که در روزهای سخت و گرم با تلاش‌ شبانه روزی در جهت رشد اقتصادی کشور گام برداشتید‌.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
بزرگ ترین کارخانه آهن اسفنجی کشور در فولاد خوزستان افتتاح شد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در هشتمین سفر دوره‌ای به خوزستان فرمان افتتاح بزرگ ترین کارخانه تولید آهن اسنفجی (زمزم سه فولاد خوزستان) را صادر کرد.
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
صفحه ۱ از ۱۰۰