اخبار

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد

یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران آغاز به کار کرد
یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، صبح روز دوشنبه ۴ اسفندماه ۱۳۹۹ یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز فولاد با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت، اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، عزت اله اکبری رییس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، محمود نیلی‌احمد‌آبادی رئیس دانشگاه تهران و جمعی از مدیران صنایع فولادی و معدنی کشور در هتل المپیک تهران آغاز به کار کرد‌.
از مهم ترین محورهای این همایش می‌توان به: اهمیت صادرات (فروش/تهاتر)،‌ چالش ‏های تغییرات مکرر سیاست ‏های داخلی و تحولات بین ‏المللی، بررسی عرضه و فروش داخلی (بورس کالا) و قیمت‏ گذاری محصولات فولادی، توسعه فناوری، ارتقا بهره ‏وری، تحول دیجیتال و نسل چهارم انقلاب صنعتی در صنعت فولاد، توازن پایدار تولید، تعامل سازنده،‌ میزان سرمایه‏ گذاری و سهم سود ارکان چرخه تولید فولاد،‌ بازنگری، تدوین استراتژی و به‏ روزآوری طرح جامع فولاد، ارتباط دوسویه بازار سرمایه و ارکان چرخه فولاد،‌ فرصت ‏ها و تهدیدها،‌ توسعه اکتشاف و راه ‏اندازی معادن راکد سنگ آهن و زغال سنگ و مسئولیت ‏های اجتماعی شرکت ‏های معدنی و صنعتی حوزه فولاد اشاره کرد.
اردشیر سعد‌محمدی سرپرست معاونت امور معدن و صنایع معدنی وزارت صمت در بازدید از غرفه شرکت فولاد خوزستان و در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: برای حفظ جایگاه بین‌المللی، صادرات فولاد ادامه دارد. ارزآوری و حضور مستمر در بازارهای بین‌المللی از برنامه‌های اصلی وزارت صمت در صنایع معدنی و فولادی است. 
وی افزود: از طرفی به منظور ساماندهی بازار، در حال تدوین برنامه استراتژیک هستیم که به زودی به شرکت‌های مختلف معدنی و فولادی ابلاغ می‌شود. در این برنامه سهم تامین بازار داخل و میزان صادرات تعیین شده است. 
اردشیر سعدمحمدی در پاسخ توضیحات بهمن تجلی‌ زاده معاون فروش و بازاریابی فولاد خوزستان مبنی بر اینکه مبنای تولید فولاد خوزستان صادرات است،‌ گفت: شرکت فولاد خوزستان یکی از بنگاه‌های موفق در تولید و صادرات کشور به شمار می‌آید،‌ از طرفی این شرکت در تامین نیازهای داخل همیشه پیش‌قدم است.
بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی این شرکت با بیان اینکه صادرات از محورهای اصلی فولاد خوزستان به شمار می‌آید، گفت: سیاست‌ های فولاد خوزستان ایجاد توازن در بازار است و محصولات این شرکت در اقصی نقاط جهان مشتری دارد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، بهمن تجلی‌زاده معاون فروش و بازاریابی، محمد سلیمی‌نبی معاون خرید، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی، رحیم رضایی مدیر خرید مواد اولیه و انرژی، رضا وکیلی سرپرست مدیریت فروش داخلی از شرکت فولاد خوزستان در این همایش حضور دارند.

گفتنی است، یازدهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار از چهارم لغایت ششم اسفندماه ۱۳۹۹ در محل سالن همایش های هتل المپیک تهران دایر است.

625


62
59 52
 555

۴ اسفند ۱۳۹۹ ۲۲:۵۹
تعداد بازدید : ۱,۱۵۶
کد خبر : ۹۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید