اخبار

مدیرعامل در پیامی ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت

مدیرعامل در پیامی ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) را تبریک گفت
 
بنام خداوند بخشنده و مهربان
هفدهم ربیع الاول یادآور فرخنده میلاد ختم رسُل و پیامبر صلح، دوستی و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و رییس مذهب تشیّع حضرت امام جعفر صادق (ع) است؛ این دو بزرگوار به راستی نماد وحدت و اسوه حسنه و مبلغ توحید ناب برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام هستند.
از سویی سیزدهم آبان ماه، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط حضرت امام خمینی (ره) است که با درایت ایشان، این روز به عنوان نمادی از استکبار ستیزی، وحدت و همبستگی امت اسلامی و همچنین تجدید پیمانی با اهداف مقدس پیامبر اکرم (ص)، ائمه اطهار (ع) و آرمان‌ های نظام اسلامی نام گرفت.
تقارن این ایام خجسته، فرصتی ارزشمند برای ما در راستای عمل به سیره آن بزرگواران و همچنین نشانه وحدت و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام ناب محمدی و انقلاب است.
اینجانب ولادت با سعادت خاتم الانبیاء محمد مصطفی (ص) و پرچم دار شاهراه ولایت علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) را حضور مردم ولایت مدار ایران اسلامی و به ویژه شهروندان عزیز استان، کارکنان و بازنشستگان مجموعه فولاد خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون، سلامتی و موفقیت همگان را مسئلت می نمایم.
و من الله التوفیق
علی محمدی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
564
۱۲ آبان ۱۳۹۹ ۲۳:۰۲
تعداد بازدید : ۵۷۲
کد خبر : ۸۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید