اخبار

با وضعیت خطرناکی مواجه ایم

با وضعیت خطرناکی مواجه ایم
قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان امروز در حاشیه برگزاری جلسه کمیته عالی مقابله با کرونا با اشاره به وضعیت خطرناک این ویروس به خبرنگار روابط عمومی گفت: ویروس کرونا غیرقابل پیشبینی ترین ویروسی است که تاکنون جهان به خود دیده است.
دکتر مخبر دزفولی با اشاره به جهش های مکرر این ویروس و تغییر مداوم علائم و عوارض ابتلا به آن افزود: ابتلای وسیع جوانان، افزایش موارد بستری، افزایش شدت علائم ویروس و اوج گیری زودهنگام آن از پاییز و زمستان سختی خبر می دهد که در صورت بی ملاحظگی می تواند برای کشور ما فاجعه بار باشد. 
رییس کمیته عالی مقابله با کرونای شرکت فولاد خوزستان در ادامه این گفت و گو با اشاره به در دسترس نبودن واکسن و نداشتن درمان قطعی، تنها راه دفع شر این ویروس خطرناک را رعایت الزامات بهداشتی دانست و گفت: ما به اقدامات پیشگیرانه و غربالگری دقیق اطرافیان افراد مبتلا و جداسازی بیماران از افراد سالم با قوت ادامه خواهیم داد ولی همه باید بدانند که هیچ سازمان یا نهادی به جز خود مردم و کارکنان نمی توانند شیوع این ویروس را کنترل کنند. این ویروس تا مدت های طولانی در اطراف ما جولان خواهد داد و امکان تعطیلی کشور هم به مدت طولانی وجود ندارد و این ما هستیم که باید با تغییر سبک زندگی مان خود را با این شرایط جدید وفق دهیم. 
دکتر مخبر دزفولی گفت: فقط کسانی که به این ویروس منحوس مبتلا شده اند و یا در نزدیکان خود شاهد علائم وحشتناک و شکنجه وار این بیماری بوده اند و یا خدای ناخواسته عزیزی را از دست داده و غریبانه به خاک سپرده اند، می دانند با چه خطری مواجه هستیم.  
قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان در پایان این گفت و گو افزود: از همه مدیران، رؤسا، سرپرستان و تک تک کارکنان می خواهم در مقابل نقض دستورالعمل های بهداشتی سکوت نکنند و با لحن آرام و دوستانه افرادی را که اعتنایی به این خطر جدی ندارند، آگاه کنند و تذکر زبانی را وظیفه انسانی، شرعی و سازمانی خود بدانند
۶ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۰۲
تعداد بازدید : ۸۴۳
کد خبر : ۸۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید