اخبار

اعضای پایگاه بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید بقایی با خانواده‌های شهدا دیدار کردند

اعضای پایگاه بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید بقایی با خانواده‌های شهدا دیدار کردند
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، اعضای پایگاه بسیج حوزه مقاومت شهید بقایی به مناسبت هفته دفاع مقدس، یکم مهرماه ۱۳۹۹ با حضور بر مزار شهیدان سید محمد سید موسوی و عباس حزباپور با خانواده‌ی این بزرگواران دیدار کردند.
در این دیدار معنوی برادر طلبه‌ی شهید سیدموسوی در جمع بسیجیان فولاد خوزستان گفت: شهدا ادامه دهنده‌ی راه انیبا هستند. شهید سید موسوی از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه حضور داشت و به مانند دیگر رزمندگان اسلام با جان و دل به دفاع از مهین پرداخت. 
حاج‌ آقا سید موسوی درباره نحوه شهادت ایشان چنین گفت: در سال ۱۳۶۵ در حین عملیات کربلای چهار شهید مفقودالاثر شد. پیکر ایشان پس از ۱۵ سال به خانواده تحویل و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.
در ادامه اعضای پایگاه بسیج سازندگی بر مزار شهید عباس حزباپور حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه با پدر و مادر شهید دیدار کردند. در این دیدار معنوی راوی حزباوی همرزم شهید درباره‌ی نحوه شهادت چنین گفت: شهید حزباپور با وجود سن کم، از خود رشادت‌های بسیاری نشان داد. در زمان عملیات برای حضور در خط مقدم داوطلب بود. در نهایت هم به آرزوی قلبی خود رسید و در حالی که فقط هفده بهار بیشتر را تجربه نکرده بود، در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید و پیکر ایشان پس از چند سال مفقودالاثر بودن به میهن بازگشت. 

گفتنی است، با توجه به‌ شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی، دیدار با خانواده‌ی شهدا‌ به جای حضور در خانه، بر سر مزار شهدا صورت گرفت.

32546

54

۲ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۲۰
تعداد بازدید : ۵۸۲
کد خبر : ۸۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید