اخبار

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس فولاد خوزستان نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس فولاد خوزستان نواخته شد
همزمان با سراسر کشور و با حضور مجید ملکی ثانی قائم مقام مدیرعامل، هادی خزامی مدیرعامل شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا، نظرعلی کیانی مدیرعامل موسسه آموزشی پیشگامان علم و صنعت فولاد خوزستان و جمعی از کارکنان، کادر آموزشی و دانش آموزان مدارس امام حسین (ع)، ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۹ زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در دبستان دخترانه این مجتمع نواخته شد.
قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با گرامی داشت آغاز سال تحصیلی و ضمن تقدیر از کادر آموزشی مجموعه مدارس امام حسین (ع) اظهار داشت: با وجود ویروس کرونا در سال جاری، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، امر آموزش نباید متوقف شود.
ملکی ثانی در توصیه به آینده سازان جامعه افزود: مسئولان فولاد خوزستان تمام امکانات رفاهی و بهداشتی را آماده کرده‌اند تا دانش آموزان به‌ خوبی و در آرامش بتوانند ادامه تحصیل نمایند و با علم آموزی و توجه به سخنان پدر، مادر و معلمان، قدردان زحمات آنان باشند. 
در ادامه نظرعلی کیانی مدیرعامل موسسه آموزشی پیشگامان علم و صنعت فولاد خوزستان با خوش آمدگویی به دانش آموزان، کادر آموزشی و اولیا، درباره‌ی برنامه های آموزشی و نحوه برگزاری کلاس‌ها در سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: دانش‌آموزان در مقطع تحصیلی خود به‌ صورت دو روز حضوری، دو روز غیر حضوری و یک روز به‌ صورت مجازی آموزش داده می‌شوند. همچنین پنج ساعت از کلاس‌های فوق برنامه برای دانش آموزان به‌ صورت کاملا مجازی برگزار می‌شود. 
وی افزود: در مقطع متوسطه اول و دوم در دو گروه الف و ب  در قالب دو روز گروه الف و سه روز گروه ب و در هفته بعد، به صورت چرخشی این روند آموزشی برگزار می شود. همچنین در شش ساعت برای متوسطه اول و پنج ساعت برای متوسطه دوم، به‌صورت تلفیقی و ترکیبی آموزش به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
کیانی در توضیح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: تمامی موارد بهداشتی طبق دستورالعمل در مدارس رعایت شده و دانش آموزان ملزم به استفاده از ماسک ساده و بدون فیلتر می باشند. ورود دانش آموزانی که خود یا خانواده آنان مبتلا به کرونا شده‌اند به مدارس تا پایان دوره درمان و داشتن گواهی سلامت، ممنوع می‌باشد. همچنین برای هر دانش آموز یک نیمکت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته شده است. زنگ‌ های تفریح برای کلاس های اول، دوم و سوم ابتدایی به‌ صورت دوره‎ای و در یک زمان خاص و کلاس های چهارم، پنجم و ششم نیز جداگانه برگزار می‌شود. در باقی مدارس نیز برای کاهش تجمع در حیاط مدارس به صورت پایه‌ای انجام می‌شود.
وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای زندگی در شرایط کرونا و حفظ سلامت فردی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود و خودروهای سبک برای جابجایی دانش آموزان حداکثر باید سه سرنشین و مینی‌بوس‌ها باید تا سقف ۶۰ درصد ظرفیت خود را رعایت نمایند. 
کیانی تاکید داشت: مدارس با وجود شرایط موجود، اصراری بر حضور دانش‌آموزان نداشته و خانواده‌ها می توانند با ارائه درخواست کتبی، رضایت خود را از عدم حضور دانش آموزان اعلام نموده و درخواست برگزاری کلاس‌ها به‌ صورت غیرحضوری داشته باشند. دانش آموزانی که برای حضور بر سر کلاس معذوریت دارند، می‌توانند از شبکه شاد، بخش محتوا و شبکه سمیم  به صورت جداگانه بهره برده و از بخش تلویزیونی و سایر رسانه‌های آموزشی به نحو مطلوب استفاده نمایند. البته تاکید می‌شود که خانواده‌ها بخش محتوایی شبکه های آموزشی را دنبال نمایند. 
کیانی با اشاره به حضور کادر آموزشی و معلمان در مداس گفت: معلمان و دبیران از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۲:۳۰ در مدارس حضور دارند. 
مدیرعامل موسسه آموزشی پیشگامان علم و صنعت فولاد خوزستان در پایان سخنان خود از همکاری و حمایت مدیرعامل، قائم مقام، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، اعضای هیات امنا و همکاران خود تقدیر کرد.
625

 

26

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۹ ۲۰:۲۴
تعداد بازدید : ۱,۱۶۹
کد خبر : ۸۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید