اخبار

تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فعالیت‌های بهداشتی فولاد خوزستان

تقدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز از فعالیت‌های بهداشتی فولاد خوزستان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان در راستای مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، در دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با مدیرعامل فولاد خوزستان که امروز ۱۴ مردادماه ۱۳۹۹ در دفتر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، دکتر فرهاد ابول‌ نژادیان از فعالیت‌ های شرکت فولاد خوزستان در مبارزه با ویروس کرونا، تقدیر کرد.
در این دیدار، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با بیان اینکه امکانات بهداشتی و پشتیبانی این مجموعه آماده خدمت‌ رسانی و حمایت از کادر درمان استان است‌، افزود: با اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص   شیوع ویروس کرونا در اواخر سال گذشته، به منظور حفظ سلامت جامعه و کارکنان مجموعه، کمیته عالی مقابله با این ویروس با حضور مدیران ارشد در فولاد خوزستان تشکیل شد. در این کمیته ضمن اجرایی نمودن دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و استانداری خوزستان، شیوه‌ نامه‌ های بهداشتی و محدودیت‌ هایی برای مقابله با انتشار ویروس در نظر گرفته شد.
محمدی گفت: تب‌ سنجی مستمر کارکنان، تهیه بسته‌ های سلامت، شناسایی کارکنان دارای بیماری‌ های زمینه‌ ای، اعطای مرخصی تشویقی، محدودیت ساعات حضور کارکنان روزکار، ضدعفونی و گندزدایی روزانه محل ها و بخش های تولیدی، توزیع بسته‌ های سلامت و عملیات ضدعفونی و گندزدایی مناطق محروم و تامین اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ های استان بخشی از فعالیت‌های انجام شده از سوی این شرکت است.
وی افزود: علاوه بر موارد انجام شده، افتتاح خط تولید ماسک تنفسی و البسه بیمارستانی و همچنین کمک ۱۸۰ میلیاردی این مجموعه به ستاد بحران استان، از اقدامات دیگر فولاد خوزستان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و مبازره با ویروس کرونا است.
مدیرعامل فولاد خوزستان، مهار ویروس کرونا را در همکاری و رعایت نکات بهداشتی از سوی آحاد جامعه دانست و افزود: فعالیت کمیته کرونا تا مهار کامل این ویروس ادامه دارد. شایان ذکر است تصمیمات این‌ کمیته هم‌ راستا با شیوه‌ نامه‌ های وزارت بهداشت است و مجموعه فولاد خوزستان برای حفظ سلامت جامعه از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
در ادامه دکتر فرهاد ابول‌ نژادیان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشکی جندی شاپور اهواز ضمن تقدیر از فعالیت‌ های مجموعه فولاد خوزستان اظهار داشت: این حجم از کارهای صورت گرفته در مسیر مهار ویروس کرونا از سوی فولاد خوزستان قابل ستایش است. فعالیت‌های این شرکت می‌ تواند الگوی مناسبی برای دیگر ارگان‌ های استان و کشور قرار گیرد.
دکتر ابول‌ نژادیان گفت: اگر  وضعیت استان رو به بهبودی می‌رود، مدیون مدافعان خستگی‌ ناپذیر سلامت و رعایت نکات بهداشتی از سوی آحاد جامعه است. برای حفظ این روند، باید همین شرایط را ادامه داد و مردم هرگز تصور نکنند، کرونا مهار شده است و دیگر نیازی به رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌ گذاری اجتماعی نیست.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدواریم در آینده نزدیک و با صبر و شکیبایی مردم نجیب ایران و استان خوزستان، ویروس کرونا را شکست دهیم.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۳۹
تعداد بازدید : ۵۶۹
کد خبر : ۷۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید