اخبار

ثبت ملی نخستین استاندارد جهانی تختال به دبیری شرکت فولاد خوزستان

ثبت ملی نخستین استاندارد جهانی تختال به دبیری شرکت فولاد خوزستان
نخستین استاندارد جهانی تختال با شماره INSO 20299 به دبیری شرکت فولاد خوزستان در سازمان ملی استاندارد به ثبت رسید.
محمود اکابر مدیر تضمین کیفیت شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: در تابستان سال ۹۸ با مجوز و همکاری سازمان ملی استاندارد ایران به شرکت فولاد خوزستان و با حمایت مدیرعامل شرکت و پیشنهاد مهران خرم‌نیا به عنوان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شرکت برای دبیری مهندس پولادگر کمیته تدوین استاندارد ملی "تختال فولاد کربنی و کم آلیاژ تولید شده به روش ریخته گری پیوسته "ویژگی ها و روش آزمون" آغاز به کار نمود.
وی افزود: در جلساتی که برای نهایی نمودن این استاندارد تشکیل شد، متخصصین و کارشناسان شرکت‌هایی همچون کمیته متناظر فولاد TC17، فولاد مبارکه، فولاد اکسین، فولاد هرمزگان، نورد و لوله اهواز، دانشگاه صنعتی اصفهان، انجمن تولید کنندگان فولاد ایران و سازمان ملی استاندارد خوزستان به همکاری فولاد خوزستان آمده و نظرات تخصصی خود را در هرچه بهتر شدن این استاندارد اعلام نمودند. همچنین در تاریخ ۲۰ آبان ۹۸ با برگزاری کمیته ملی این استاندارد در محل شرکت فولاد خوزستان و با حضور دکتر عامل نماینده سازمان ملی استاندارد ایران، متن استاندارد نهایی و به تصویب کلیه اعضای کمیته رسید و پس از انجام آخرین اصلاحات اعلام شده برای سازمان ملی استاندارد جهت شماره گیری و ثبت ملی ارسال شد.
مدیر تضمین کیفیت فولاد خوزستان ادامه داد: در ابتدای تابستان ۱۳۹۹ این استاندارد در پورتال سازمان ملی استاندارد با شماره INSO 20299 به عنوان اولین استاندارد تختال در جهان‌ ثبت ملی و انتشار یافت.
اکابر، معاونت برنامه ریزی و توسعه را بعنوان حامی اصلی این استاندارد و مدیریت تضمین کیفیت بعنوان هماهنگ کننده استاندارد و واحدهای کنترل کیفی، دفتر فن آوری فولادسازی و تحقیقات فروش و بازاریابی بعنوان متخصصین صنعت را به عنوان واحدهای فعال از شرکت فولاد خوزستان در تدوین این استاندارد ملی برشمرد.
مدیر تضمین کیفیت در پایان سخنان خود، ثبت ملی این استاندارد به دبیری شرکت فولاد خوزستان و به عنوان اولین استاندارد جهانی تختال را به تمامی تلاشگران شاغل در این‌ شرکت تبریک گفت.
۸ تیر ۱۳۹۹ ۱۹:۲۰
تعداد بازدید : ۴۹۰
کد خبر : ۷۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید