اخبار

بهار پربار تولید شمش فولاد خوزستان

بهار پربار تولید شمش فولاد خوزستان
برای اولین بار تولید شمش فولاد خوزستان در فصل بهار از مرز یک میلیون تُن عبور کرد.
قطار موفقیت‌ های شرکت فولاد خوزستان از ابتدای سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده است، بدون توقف در حال حرکت است.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی،‌ از دستیابی به تولید بیش از یک میلیون تُن شمش،‌ در فصل بهار خبر داد.
محمدی با اشاره به ارتقاء تولید ماهانه در دو ماه نخست سال جاری افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بنام جهش تولید مزین شده است،‌ فولاد خوزستان توانست با تکیه بر توان داخلی برای اولین بار در سه ماهه نخست سال با تولید یک میلیون و ۲۴ هزار تُن شمش، به رکورد جدیدی در فصل بهار دست یابد.
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان تشدید تحریم‌ های ظالمانه را فرصتی برای اعتماد به توان داخلی دانست و اظهار داشت: در سال های اخیر تشدید تحریم‌ های ظالمانه، کشور را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده است، لیکن خودباوری، تکیه بر توان داخلی و نگاه تامین از منابع داخل پیامدهای مثبت تشدید تحریم‌ هاست.
وی افزود: تولید با کیفیت و صادرات‌ محور و ارزآوری از ویژگی‌های محصولات شرکت فولاد خوزستان است. بدون شک همه‌ی توان خود را بکار می‌ گیریم که به اقتصاد بدون نفت کمک کنیم.
محمدی اشاره‌ای هم به افتتاح کارخانه‌ی گندله‌سازی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و گفت: این کارخانه در مجموع با ظرفیت ۵ میلیون‌ تُن گندله به دست توانمند متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است و در فاز اول با ظرفیت تولید ۲/۵ میلیون تن گندله در سال به بهره‌برداری رسید. هدف از راه‌اندازی این کارخانه تکمیل زنجیره ارزش از معدن تا نورد است. 
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان، شکست کرونا را در گرو توکل به خدا و رعایت موارد بهداشتی دانست و افزود: اولویت مجموعه فولاد خوزستان حفظ سلامت جامعه و کارکنان است. با توکل به خدا و پیروی از دستور العمل های بهداشتی، در آینده نزدیک کرونا را شکست می‌ دهیم.
۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۸:۳۷
تعداد بازدید : ۶۲۹
کد خبر : ۷۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید