اخبار

شرکت فولاد خوزستان کنار مردم غیزانیه ایستاده است

شرکت فولاد خوزستان کنار مردم غیزانیه ایستاده است
وقتی کام اهالی غیزانیه از بی‌ آبی خشک است، وقتی بدست آوردن چند جرعه آب آرزوی مردمان نجیب شود، نظاره‌ گر بودن جایز نیست و باید پای به میدان گذاشت و سعی در حل مشکلات کسانی بکنیم که به خاطر نجابت و غیرت شان، سال هاست با لبان خشکیده سکوت کردند و در انتظار آبادی منطقه چشم به راه هستند.
علی محمدی مدیرعامل در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: قرارگاه محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان در راستای کمک به رفع مشکل آب شرب بخش غیزانیه، اقدام به ارسال چهارصد هزار لیتر آب به صورت روزانه به این منطقه نمود و این شرکت در کنار مردم این بخش محروم ایستاده است.
محمدی افزود: بخش غیزانیه با دارا بودن بیش از ۹۰ روستا بزرگترین بخش روستایی کشور به شمار می‌آید و پیش از این شرکت فولاد خوزستان برای دانش‌ آموزان روستای سوادن از توابع غیزانیه، اقدام به تهیه سرویس مدارس نمود.
مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود گفت: ارسال آب شرب از سوی شرکت فولاد خوزستان از خرداد ماه سال گذشته، برای برخی از روستاهای فاقد آب شرب در حال انجام بوده است و با توجه به شرایط سخت بی‌ آبی بخش غیزانیه، حجم ارسال آب افزایش یافته و تا زمان رفع اساسی مشکل آب منطقه، ارسال مداوم ادامه دارد.
۹ خرداد ۱۳۹۹ ۱۸:۵۶
تعداد بازدید : ۵۶۶
کد خبر : ۷۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید