اخبار

بازدید نماینده عالی دولت از خط تولید گندله شرکت سیمیدکو

بازدید نماینده عالی دولت از خط تولید گندله شرکت سیمیدکو
نماینده عالی دولت در شهرستان خواف از خط تولید گندله مجتمع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی،  حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف به همراه روسای ادارات صمت و محیط زیست خواف ضمن بازدید از شرکت سیمیدکو، در جریان راه‌اندازی خط تولید گندله قرار گرفتند.
در این بازدید محمد مدنی‌فر مدیرعامل شرکت سیمیدکو ضمن بیان این نکته که راه اندازی این خط در شرایط تحریم های ظالمانه، با همت جوانان متخصص و پرتلاش این مرز و بوم به بار نشسته است، آمادگی این شرکت برای افتتاح رسمی را اعلام نمود.
مدنی‌ فر در ادامه به راه اندازی طرح فیلتراسیون که جزو طرح‌های بسیار مهم و منحصر به فرد شرکت است و در استحصال آب و حفظ محیط زیست نقش اساسی دارد و همچنین طرح بارگیرخانه شرکت اشاره کرد و از افتتاح رسمی این طرح‌ ها در نیمه اول سال جاری خبر داد.
حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف ضمن تبریک این موفقیت، از مجموعه عوامل و تلاشگران شرکت قدردانی نمود و تاکید کرد: با راه اندازی این خط گام مهمی در جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و همچنین اشتغال مستقیم در شهرستان خواف برداشته خواهد شد.
وی با بیان این ‌نکته که از زمان فعالیت مدیرعامل و تیم مدیریتی جدید شرکت سیمیدکو، خوشبختانه روند پیشرفت پروژه‌ها مطلوب و همچنین اعتراضات به حداقل رسیده است و این مهم نشانه توجه مسئولان شرکت به مسائل و مشکلات منابع انسانی در کنار توجه به تولید پایدار است.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، چرخه تولید گندله در شرکت سیمیدکو به صورت کاملاً مکانیزه بوده و بعد از تولید، گندله به انبار هدایت و مستقیم از طریق خط ریلی به کارخانجات تولیدی هدف بارگیری و ارسال می‌گردد.

گفتنی است، عمده سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) در تملک شرکت فولاد خوزستان قرار دارد.

 


65
564  

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۲
تعداد بازدید : ۶۰۹
کد خبر : ۷۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید