اخبار

شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به پارک علم و فناوری خوزستان پیوست

شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به پارک علم و فناوری خوزستان پیوست
عباس تفضلی مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی با اعلام این خبر افزود: به دنبال سیاست‌گذاری شرکت پیشگامان فولاد جنوب مبنی بر تبدیل شدن به یک مجموعه پیشرو در حوزه مهندسی و فناوری و قرار گرفتن در میان شرکت‌ های دانش‌بنیان، تصمیم گرفیتم شرایط عضویت در پارک علم و فناوری را فراهم آوریم.
مدیرعامل پیشگامان فولاد جنوب حضور طیف‌های مختلف صنعت و کشاورزی در پارک علم و فناوری را فرصتی برای نمایش توانمندی مجموعه فولاد خوزستان دانست و افزود: صنایع مختلفی مانند: نفت و گاز، پتروشیمی، کشاورزی، محیط زیست، رایانه و دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری به صورت مستمر فعایت دارند. 
وی گفت: شرکت مشاور پیشگامان فولاد جنوب می‌تواند نماینده‌ ی شایسته برای فولاد خوزستان در پارک علم و فناوری باشد و علاوه بر تبادل اطلاعات، توانمندی مجموعه فولاد خوزستان را در سطح استان و کشور به نمایش بگذارد.  
تفضلی در ادامه اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی‎‌های حضور در پارک علم فناوری، دستیابی به آخرین اطلاعات به روز، تبادل اطلاعات با شرکت‌های دانش بنیان، استفاده از وام و تسهیلات قرض‌الحسنه، معافیت مالیاتی، شرکت در مناقصات با استفاده از ترک تشریفات و استفاده از معافیت گمرکی است. بدون شک حضور شرکت پیشگامان فولاد جنوب می‌تواند، پل ارتباطی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه فولاد خوزستان باشد. 
وی در پایان تاکید داشت: ثبت دستاوردها و روش‌های نوین در صنایع فولاد خوزستان و حفاظت از مالکیت فکری و معنوی این مجموعه و تجاری‌سازی دستاوردها از دیگر مزایای حضور در پارک علم و فناوری است.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۲۰
تعداد بازدید : ۸۳۳
کد خبر : ۷۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید