اخبار

نشست برون رفت از مشکلات تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان برگزار شد

نشست برون رفت از مشکلات تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ نشستی با حضور علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان، حمیدرضا مجدی نسب مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان، اعضای هیئت مدیره این تعاونی و نادر چهارلنگی مدیر امور حقوقی برگزار شد.
بر پایه این گزارش، اخذ راهکار برای عضوگیری جدید تعاونی، بررسی برای تکمیل سهام اعضایی که سهام‌ شان کمتر از سقف تعیین شده است، خرید مکانی برای استقرار فروشگاه تعاونی در سطح شهر اهواز، فروش سهام تعاونی در بورس کالا در راستای تامین نقدینگی برای خرید فروشگاه در سطح شهر، تسریع در تهیه بسته ی اهدایی شرکت سرمایه‌گذاری به سهامداران تعاونی و طرح سایر مسائل و مشکلات تعاونی از مباحث و موضوعاتی بود که در این نشست مطرح گردید.
علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در این نشست اظهار داشت: شما نمایندگان ۴ هزار سهامدار تعاونی هستید که همگی آن ها بازنشستگان و شاغلین فولاد خوزستان هستند؛ هرچه در توان دارید برای افزایش کسب درآمد بیشتر و همچنین تلاش در جهت افزایش خدمات بهتر و تامین کالاهای مورد نیاز اعضا با سود کمتر بکار بگیرید و در این میان شرکت فولاد خوزستان نیز از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.
وی در ادامه با تاکید بر حل موارد و مشکلات تعاونی افزود: با بکارگیری مشاورین و متخصصین حقوقی، بررسی و راه‌های قانونی برای حل مسائل را در اسرع وقت پیشنهاد و اجرایی نمایید.
در ادامه علی جهان بین رئیس هیئت مدیره تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان، پیشنهاداتی در رابطه با راهکارهای برون رفت از مشکلات و مسائل فوق بیان نمود، که همگی مورد تاکید و تایید مدیرعامل فولاد خوزستان قرار گرفت و مقرر شد با پیگیری‌ها و اقدامات عاجل نسبت به آنها اقدام شود.
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۲۳:۱۱
تعداد بازدید : ۶۶۸
کد خبر : ۷۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید