اخبار

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران:شرکت صنعت فولاد شادگان نگین درخشان منطقه است

مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران:شرکت صنعت فولاد شادگان نگین درخشان منطقه است
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در بازدید از شرکت صنعت فولاد شادگان، این مجموعه را نگین درخشان منطقه برشمرد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از روند پروژه فولاد سازی شرکت صنعت فولاد شادگان بازدید نمودند.
نادری در جمع مدیران شرکت صنعت فولاد شادگان بر اهمیت رفع نواقص موجود در ساخت سایت فولاد سازی تاکید کرد و افزود: شرکت صنعت فولاد شادگان نگین درخشان منطقه است. دستگاه‌های مرتبط با تعامل و همکاری در پیشرفت احداث سایت فولاد سازی این شرکت گامی مهم و موثر بردارند. 
حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت توسعه شرکت صنعت فولاد شادگان، اظهار داشت: این شرکت در رفع مشکلات بیکاری شهرستان شادگان نقش به سزایی ایفا کرده است. از طرفی مجاورت شرکت فولاد شادگان با مرز دریایی، زمینی و راه آهن، در پیشبرد اهداف اقتصادی این منطقه موثر بوده است.
در ادامه سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان از روند تولید در سایت احیای شرکت و پیشرفت فیزیکی سایت فولاد سازی سخنانی را بیان نمود.

گفتنی است، طرح فولاد شادگان یکی از طرح های هفت گانه جامع فولاد کشور است که با سرمایه‌گذاری مستقیم  فولاد خوزستان در سال ۱۳۸۵ کلنگ زنی شد و واحد احیا آن در سال ۱۳۹۶ به بهره برداری رسید.


32
54

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۸:۲۶
تعداد بازدید : ۱,۸۹۰
کد خبر : ۷۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید