اخبار

اهدای پنج هزار بسته ی ارزاق و مواد بهداشتی از سوی فولاد خوزستان به قرارگاه جهادی شفا

اهدای پنج هزار بسته ی ارزاق و مواد بهداشتی از سوی فولاد خوزستان به قرارگاه جهادی شفا
شرکت فولاد خوزستان همزمان با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود (عج) و در راستای ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی و با هدف پیشگیری و مبارزه با ویروش کرونا پنج هزار بسته‌ ی ارزاق و مواد بهداشتی به قرارگاه جهادی شفای خوزستان اهدا نمود.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، طرح بسته بندی و توزیع ارزاق و مواد بهداشتی، از بیستم فروردین‌ ماه ۱۳۹۹ در قرارگاه یاد شده در حال انجام است.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌ عصر (عج) خوزستان در همین راستا گفت: شرکت فولاد خوزستان بهترین الگو در میان دیگر شرکت‌های صنعتی در مبارزه با کرونا است.
سردار شاهوار پور تاکید داشت: تهیه و توزیع بسته‌ های بهداشتی و ارزاق برای اقشار کم‌‌ برخوردار مناطق محروم از سوی شرکت فولاد خوزستان، بهترین الگو می‌‌باشد که جای تشکر دارد.
وی افزود: کمک به ساکنان مناطق محروم در شرایط سخت و بحرانی یک وظیفه‌ی انسانی و اجتماعی است که شرکت‌ها با حضور در چنین طرح‌هایی در اصل به مجموعه‌ی خود کمک می نمایند.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان در پایان ابراز امیدواری نمود، با پای کار آمدن دیگر شرکت‌ های صنعتی همچون فولاد خوزستان، شاهد رقم خوردن اتفاق‌های خوب و خوشایند در سطح جامعه باشیم.
این گزارش حاکی است، بسته‌ های یاد شده در میان نیازمندان مناطق محروم استان خوزستان که به‌ دلیل شیوع بیماری کرونا قادر به تامین معیشت و وسایل بهداشتی نیستند، با همکاری قرارگاه جهادی شفا، توزیع خواهد شد.

 

8
7
6
5
4
3
2
1  

۲۱ فروردین ۱۳۹۹ ۱۷:۳۱
تعداد بازدید : ۹۷۱
کد خبر : ۶۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید