اخبار

جشن میلاد کوثر ویژه بانوان فولاد خوزستان

جشن میلاد کوثر ویژه بانوان فولاد خوزستان
به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن میلاد کوثر ویژه بانوان فولاد خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی، این جشن روز دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۹۸ با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین محمدصادق امینی نماینده ولی فقیه در شهرستان مسجد سلیمان، علی محمدی مدیرعامل و جمعی از مسئولان و بانوان شرکت فولاد خوزستان در تالار طوبی واقع در فرهنگ سرای این شرکت برپا گردید.
حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق امینی در جشن میلاد کوثر اظهار داشت: کشورهای غربی چون دیرتر از سایر ملل نسبت به مقام زن آگاهی پیدا کرده‌اند، از این رو می خواهند با جنجال‌های تبلیغاتی این عقب ماندگی خود را به نحوی جبران کنند، اما بدلیل توجه نداشتن به جنبه‌ های انسانی و معنوی زنان برداشت‌های آنان غلط و نادرست است. 
وی با اشاره به دلیل نام گذاری روز جهانی زن (۸ مارس) گفت: این روز به مبارزه‌ ی زنان کارگر کارخانه نساجی کتان در سال ۱۸۵۷ میلادی در شهر نیویورک آمریکا برمی‌گردد؛ شرایط کاری سخت و غیر انسانی با دستمزد کم کارگران زن در اوایل قرن بیستم که همراه با مردان در کشورهای صنعتی وارد بازار کاری شده بودند، آنان را وادار به مبارزه علیه این بی‌ عدالتی به شکل سازمان یافته و منظم نمود. در صورتی که در اسلام به زنان حق دخالت در امور اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مشروط به حفظ عفاف و پاکدامنی و حریم انسانیت داده شده است. اسلام از طرفی با حضور زنان برای انجام فعالیت‌‌های ضروری اجتماعی با حفظ عفت، مانعی ایجاد نکرده است و راه اعتدال که سعادت آنان را در پی دارد در پیش روی آنان قرار داده است.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، محمد نیکوکار قائم مقام ارشد مدیرعامل با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامی داشت روز مادر و زن اظهار داشت: فعالیت‌ ها و تلاش‌های بانوان فولاد خوزستان در عرصه تولید قابل تقدیر بوده و دقت و توجه بانوان در انجام امور مثال زدنی است.
در ادامه این مراسم، مشاور مدیرعامل در امور بانوان ضمن قرائت پیام تبریک مدیرعامل به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت روز مادر و زن و با اشاره به موارد مطروحه در جلسه پرسش و پاسخ مدیرعامل با جمعی از بانوان در روز شنبه ۲۶ بهمن ماه ۹۸، از تلاش مجموعه مدیریت شرکت برای تحقق مسائل مورد نظر بانوان و ایجاد فضای پر نشاط و انگیزه بخش خبر داد.
شایان ذکر است، این جشن با اجرای گروه آوای سکوت انجمن خانواده ناشنوایان، اجرای ترانه سرایی متین صفرپور و اجرای گروه نمایشی عرشیا ادامه داشت و در پایان به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود به بانوان حاضر در مراسم اهدا گردید.

 

46

22

1
5665
.55

۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۳
تعداد بازدید : ۶۱۰
کد خبر : ۶۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید