اخبار

جشن میلاد پیامبر مهربانی برگزار شد

جشن میلاد پیامبر مهربانی برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) "جشن میلاد پیامبر مهربانی" با حضور علیرضا جانه مشاور مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت فولاد خوزستان روز چهارشنبه ۲۲ آبان‌ ماه ۹۸ در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این شرکت برگزار شد.
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین شوشتری نسب مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در فرودگاههای استان خوزستان آغاز شد. 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شوشتری نسب گفت: از جمله موضوعاتی که قرآن کریم آن را به عظمت یاد کرده است، خوش اخلاقى پیامبر اکرم (ص) می‌باشد. خداوند در آیه چهارم سوره قلم سیماى ظاهر و نهان آن‌ حضرت را کامل نمود و ایشان را چنین ستود: وَ إِنَّکَ لَعَلى خُلُقٍ عَظِیمٍ؛ و تو قطعا اخلاق عظیم و برجسته اى دارى.
وی اظهار داشت: سپس پیامبر صلی الله علیه و آله به انسان‌ ها آموخت که خداوند ارزش‌هاى اخلاقى را دوست دارد و انحرافات و لغزش‌هاى اخلاقى را دشمن؛ و فرمود: «بعثت لاتمّم مکارم الاخلاق؛ من براى آن به رسالت مبعوث شدم که ارزش‌هاى اخلاقى انسان‌ها را تکمیل کنم.» سپس همه انسان‌ها را با تاکید و ترغیب فراوان به رعایت ارزش‌هاى اخلاقى فرا خواند.
شوشتری نسب با اشاره به آیه دوم سوره عنکبوت در قرآن کریم تصریح کرد: آیا مردم گمان کردند همین که بگویند: ایمان آوردیم، به حال خود رها می‌شوند و آزمایش نخواهند شد؟! انسان ها همیشه در معرض آزمایش هستند؛ همان گونه که مردم میهن اسلامی ایران نیز با دوران دفاع مقدس مورد امتحان قرار گرفتند.
مدیحه سرایی و مولودی خوانی احمد طرفی از مداحان استانی از دیگر بخش های این جشن بود.
این گزارش حاکی است، در این مراسم که با اجرای محمد جعفری مجری توانمند صدا و سیمای استان خوزستان همراه بود، به ۴ تن از حاضران با برگزاری مسابقه و همچنین به ۱۳ تن با قید قرعه هدایایی اعطا شد.

 

46

9/7

 

9748

۲۳ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۲۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۲۵۷
کد خبر : ۵۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید