اخبار

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های هُلدینگ فولادخوزستان

جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های هُلدینگ فولادخوزستان
جلسه یادشده، ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۹۷ با حضور مدیران و مسئولین شرکت‌های فولاد خوزستان ، توسعه تجارت فراگیر، باشگاه فولاد خوزستان، فولاد شادگان، پیشگامان، تأمین آتیه فراگیر و توسعه اقتصادی فراگیر وفا، در سالن جلسات روابط عمومی فولاد خوزستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه، انوشیروان قر‌باغی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هُلدینگ توضیحاتی پیرامون اهمیت برگزاری منظم جلسات شورا با حضور مدیران و نمایندگان روابط عمومی‌های هُلدینگ ارائه نمود.
با توجه به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بر لزوم مشارکت همه‌ی شرکت‌های هلدینگ در نمایشگاه هفته‌ی دولت در شهریورماه سال جاری اشاره گردید.
قر‌باغی زاده تأکید کرد: تمامی شرکت های هلدینگ در پیش‌بینی غرفه‌های جداگانه برای هرکدام از شرکت‌ها، نسبت به ارسال مطالب و تصاویر موردنیاز برای استقرار غرفه‌ همکاری داشته و یک‌ نماینده را به‌ صورت تمام وقت برای حضور در غرفه آن شرکت و ارائه‌ ی توضیحاتی به بازدیدکنندگان معرفی نمایند.
 وی با اشاره به تهیه دستورالعمل شورای روابط عمومی‌های هُلدینگ اعلام داشت: این دستورالعمل در واحد تضمین کیفیت مورد بازنگری قرار گرفته و در ردیف اسناد رسمی شرکت تصویب و برای کلیه‌ی شرکت‌های هُلدینگ لازم الاجرا گردیده است و یک نسخه از دستورالعمل به تمامی اعضای شورا تحویل داده شد.
قر‌باغی با اشاره به برنامه‌های شورا در سال ۹۷ و اهمیت اجرا و حمایت شرکت‌های هلدینگ در پیروی از برنامه های اعلام شده، با درخواست از نمایندگان این شرکت‌ها گفت: روابط عمومی‌ها نسبت به امور آموزشی- فرهنگی و تبلیغاتی برای سازمان خود با هماهنگی روابط عمومی فولاد خوزستان از امکانات و تجربیاتی که در روابط عمومی مرکز وجود دارد دریغ ننمایند.  
همچنین از آنان خواسته شد، فعالیت بیشتری در کانال‌های مجازی روابط عمومی‌های هلدینگ داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هُلدینگ در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی گفت: این جلسه با هدف بررسی مشکلات، اعلام برنامه‌های پیش رو، ارائه راهکارها و فعالیت های روابط عمومی‌ها بر اساس دستورالعمل اجرایی شورای روابط‌عمومی‌های هُلدینگ برگزار شده و مقرر گردید به‌صورت ماهانه ادامه یابد. 
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۴۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۴۱۹
کد خبر : ۲۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید