اخبار

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

تولید مهم ترین سنگر چرخه‌ی اقتصاد کشور است

تولید مهم ترین سنگر چرخه‌ی اقتصاد کشور است
آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه گفت: سنگر تولید مهم ترین سنگر در چرخه اقتصاد کشور است. تلاش‌گران عرصه تولید باید منزلت خود را بدانند.

وی با اشاره به داستان حضرت موسی اظهار داشت: خداوند به رسول خود می فرماید: من همنشین کسی هستم که به یاد من باشد.
منظور از ذکر خداوند، در یاد خدا بودن است. بر اساس آموزه‌های دینی ما، برای هر کاری دستوری وجود دارد. انسان اگر همیشه به یاد خدا باشد، بسیار به معبود خود نزدیک می‌شود. همانگونه که حضرت امیر المومنین علی (ع) در همه حال خدا را در نظر می‌گیرد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در این دیدار گفت: شرکت فولاد خوزستان با ۱۶ هزار شاغل و با دارا بودن رتبه دوم تولید فولاد کشور به مدت ۴ دهه در کشور در حال تولید است. این شرکت سعی دارد که در کنار توسعه پایدار در حوزه اشتغا‌‌‌‌ل‌زایی تلاش کند.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در محضر علما گفت: رویکرد فعلی شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی؛ گره گشایی از مشکلات مردم و محرومیت زدایی است.

مخبردزفولی با ذکر مصادیقی از این رویکرد گفت: در زمان کرونا، تجهیزاتی همچون: تخت بیمارستان، کپسول اکسیژن و غیره به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان ها اهدا شد. در روستای قلعه چنعان کلینیک دو طبقه با تجهیرات کامل با زیربنای ۷۵۰ متر احداث شد. فولاد خوزستان در سالیان اخیر، هر سال ۱۰۰ سرویس جهیزیه به زوج‌های جوان کم برخوردار اهدا نموده است. در جریان غیرایمن شدن پل فولاد علی رغم تحویل به شهرداری؛ وقتی ترافیک ایجاد شده به خاطر بستن پل موجب آزار مردم شریف اهواز شد؛ شرکت فولاد خوزستان هزینه ترمیم و بازسازی پل را متقبل شد.

مخبر دزفولی افزود: در سال گذشته با ارزیابی به عمل آمده از بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور، شرکت فولاد خوزستان، تندیس طلایی مسئولیت‌های اجتماعی را از آن خود نمود.

وی در پایان افزود: در شرایطی که بنگاه‌های اقتصادی کشور با تعدیل نیرو مواجه هستند، فولاد خوزستان در سال گذشته ۵۰۰ نفر جوان بومی استان را جذب نموده و امسال هم از طریق آزمون تعدادی دیگر را جذب خواهد کرد.

گفتنی است، دیدار یادشده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، حجت الاسلام موسی بهاالدینی، محمد جامعی مدیر روابط عمومی، مهدی علیدادی فرمانده حوزه شهید بقایی و اسماعیل چراغی مشاور مدیرعامل در حوزه ایثارگران، روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در منزل آیت الله شفیعی برگزار شد.

۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۴۶۸
کد خبر : ۲,۰۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید