اخبار

مدیرعامل فولاد خوزستان:

جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی ادامه دارد

جذب نیرو از طریق آزمون استخدامی ادامه دارد
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان از نقش توسعه در تولید پایدار گفت و افزود: ساده‌ترین تعریف برای مفهوم توسعه؛ رشد تدریجی در جهت پیشرفت است. توسعه کاهش فقر، بیکاری، نابرابری، بهبود میزان تولید و درآمد را در بردارد. یکی از پیش‌‌نیازهای رشد اقتصادی، توسعه صنعت است. از این رو شرکت فولاد خوزستان به منظور افزایش ظرفیت تولید و به دنبال آن خلق ثروت و ایجاد فرصت شغلی در دو سال گذشته اقدام به تعریف طرح‌های توسعه کرده است.
 
ابراهیمی یکی از پیامدهای مهم طرح‌های توسعه را اشتغال پایدار دانست و افزود: مجموعه فولاد خوزستان به منظور تامین منابع انسانی، در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی در رده‌های مختلف تحصیلی نمود‌. شرط اصلی در این آزمون که با استقبال بی‌نظیر بیش از بیست و پنج هزار داوطلب همراه شد، بومی بودن شرکت‌کنندگان بود. در مجموع و پس از انجام مراحل مصاحبه ۵۰۰ تَن پذیرفته شده و در قسمت‌های مختلف شرکت مشغول به کار شدند.
 
مدیرعامل فولاد خوزستان از تداوم برگزاری آزمون استخدامی خبر داد و اظهار داشت: روند جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون ادامه دارد و در مقاطع مختلف زمانی و با توجه به نیاز واحدها و با اعلام قبلی، از میان جوانان بومی استان خوزستان نیروهای مستعد جذب می‌شود. از طرفی شرکت‌های تابعه، ملزم به جذب نیروهای بومی در پروژه‌ها شدند. 
 
وی در ادامه اشاره‌ای هم به پروژه‌های در دست اقدام کرد و افزود: پروژه مگامدول زمزم ۳ در مراحل پایانی اجرایی قرار دارد و تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. احداث ماشین ریخته‌گری اسلب، کارخانه اکسیژن ۴ و نیروگاه ۵۲۰ مگاواتی برق از دیگر پروژه‌های توسعه‌ای فولاد خوزستان هستند که در زمان بهره‌برداری، علاوه بر افزایش تولید در جذب نیروی کار ثابت موثر هستند.
 
ابراهیمی در پایان از نقش بی‌بدیل فولاد خوزستان در اقتصاد کشور گفت و افزود: در سال‌های اخیر ارزآوری فولاد خوزستان نقش پررنگی در اقتصاد کشور داشته است به طوری که در مجموع دو سال گذشته بیش از دو میلیارد و یکصد هزار یورو از محل صادرات محصولات فولادی به سامانه ارزی کشور تزریق شد. امیداورم این روند با تداوم تولید و صادرات در سال جاری هم ادامه‌دار باشد.
۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۵۱
تعداد بازدید : ۲,۰۱۸
کد خبر : ۱,۹۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید