اخبار

با هدف ایجاد تعاملات بیشتر میان بانک سپه و فولاد خوزستان انجام شد؛

دیدار مدیرشعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل فولاد خوزستان

دیدار مدیرشعب بانک سپه منطقه خوزستان با مدیرعامل فولاد خوزستان
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، گروهی ۵ نفره به سرپرستی مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار نمودند.

در این دیدار، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، علی اصغر مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی و محمد جامعی مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان حضور داشتند.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: با توجه به سختی‌هایی که در سال ۱۴۰۱ برای شرکت وجود داشت، از نظر تناژی تولید ۹ درصد و فروش ۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشتیم. البته در اسفندماه ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در فولاد خوزستان رقم خورد که امیدواریم که در سال جاری نیز ادامه یابد.

وی افزود:امسال گفتمان ما در فولاد گفتمان لل توسعه همگام با شعار سال است و  ما سعی ما بر آن است که پروژه مگامدول زمزم ۳ و فولادسازی شادگان که در سال جاری به بهره‌برداری می رسند به شعار سال جامه‌ی عمل بپوشانیم. ضمنا مشکلاتی که. در ارایه خدمات به پرسنل وجود دارد را به مدیران بانک اعلام و درخواست اصلاح امور را دادند که قول  مساعد برای رفع این مشکلات  از سوی بانک داده شد .

ابراهیمی اظهار داشت: در سال جاری طرح‌های اقتصادی خوبی در پیش رو می باشد که انتظار می‌رود، بانک سپه با ارائه تسهیلات، یاری‌رسان شرکت فولاد خوزستان باشد.

مهرشاد شجاعی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان گفت: فولاد خوزستان مشتری ویژه ما بوده و افتخاری برای ما است که خدمات ویژه‌ای به این شرکت ارائه دهیم. در جلسات آینده، سعی خواهیم داشت که تسهیلات جدیدی را به فولاد خوزستان ارائه دهیم.

در پایان این دیدار لوح تقدیری از سوی مدیرشعب بانک سپه منطقه خوزستان به امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان اعطا شد.

گفتنی است، دیدار یاد شده، روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت انجام شد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۱۴
تعداد بازدید : ۴۲۹
کد خبر : ۱,۹۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید