اخبار

امین ابراهیمی مدیرعامل در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه زمزم ۳:

اولویت فولاد خوزستان بهره برداری از کارخانه مگامدول آهن اسفنجی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ است

اولویت فولاد خوزستان بهره برداری از کارخانه مگامدول آهن اسفنجی در نیمه اول سال ۱۴۰۲ است
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در نشستی با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، روند پیشرفت پروژه کارخانه مگامدول آهن اسفنجی (زمزم ۳) مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشست یاد شده با حضور محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری و توسعه، عبدالحسن امیرغلامی مشاور مدیرعامل در امور پروژه‌ها، میثم شهنیانی معاون برنامه ریزی و اجرای پروژه ها و جمعی از مدیران فولاد خوزستان انجام شد.

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: یکی از محورهای اقتصادی در سال جاری بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری توسعه اقتصادی است، تمام تلاش کارکنان شرکت باید بر توسعه تولید و تبع آن توسعه اقتصادی باشد.

وی با تقدیر از زحمات دست اندرکاران پروژه زمزم ۳ گفت: طی سال گذشته با وجود تحمیل توقفات ناشی از محدودیت های انرژی و وجود برخی مشکلات دیگر اما با لطف خداوند و تهیه برنامه جبرانی مناسب و همچنین همت کارکنان پروژه از بروز عقب افتادگی جلوگیری شد. لذا اکنون نیز
تمامی ارکان شرکت باید آماده خدمت به راه اندازی هرچه سریع‌تر این پروژه مهم ملی باشند.

وی با اعطای اختیار تام به مدیر پروژه گفت: زمزم ۳ بزرگ‌ترین مدول تولید اسفنجی کشور است که ایران را از این حیث بی نیاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که پروژه در زمان‌بندی یادشده به بهره‌برداری برسد، در همین راستا تمامی ارکان سازمان جهت همکاری با دست اندرکاران پروژه آمادگی لازم را دارند.

ابراهیمی در پایان با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تمامی کارکنان فولاد خوزستان گفت: امیدواریم با حضور تمامی عزیزان اتفاق نو و جدیدی را در فولاد خوزستان رقم بزنیم.

گفتنی است، جلسه یاد شده روز سه‌شنبه ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس ساختمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت انجام شد.

۲۳ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵
تعداد بازدید : ۴۸۴
کد خبر : ۱,۹۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید