اخبار

تـداوم تـولید و ثبت رکـوردهای ارزشمند در شـرکت فـولاد خـوزستان/گـام مستحکـم فـولاد مردان خوزستانی برای تحقق شعـار سـال در اولیـن مـاه سـال؛

رکـورد تـولیـد روزانـه احیـا فـولاد خـوزسـتان در تـقـارن بـهـار طبیعـت و قـرآن شـکسته شـد

رکـورد تـولیـد روزانـه احیـا فـولاد خـوزسـتان در تـقـارن بـهـار طبیعـت و قـرآن شـکسته شـد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان،رکورد تولید واحد احیا مستقیم فولاد خوزستان در روزهای ۱۶ و ۱۸ و ۱۹ فروردین ماه امسال شکسته شد.
 
مهران پاک‌بین مدیر بخش احیا فولاد خوزستان ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان بیان کرد:تولید روزانه واحد احیا به ترتیب،سیزده هزار و یکصد و پنجاه، سیزده هزار و سیصد نود و دو و سیزده هزار و ششصد و سی تُن در روزهای ۱۶، ۱۸ و ۱۹ فروردین رقم خورد.
 
◽مدیر بخش احیا فولاد خوزستان تصریح کرد:افتخارآفرینان فولاد خوزستان توانستند رکورد روزانه‌ تولید واحد مدول ۲،احیا دو را در ۱۸ فروردین ماه به دو هزار و هشتصد و نود تُن افزایش دهند.
 
◻️ پاک بین با اشاره به تلاش و همت مثال زدنی جهادگران فولاد خوزستان در خط مقدم تولید گفت: رکوردزنی ها در اولین ماه سال به همین جا ختم نمی‌شود و رکورد تولید زمزم یک پس از ۵ سال در ۱۹ فروردین ماه به دو هزار و هشتصد و نود تُن رسید و رکورد تولید واحد زمزم دو نیز پس از دو سال به شش هزار و پانصد و پنج تُن در روز ارتقا پیدا کند. 
 
▫️وی در پایان اظهار داشت: روزه‌داران فولادی در ماه ضیافت الهی توانستند با همدلی، کار گروهی، دانش فنی در کنار تلاش بی‌وقفه به رکوردهای فوق دست پیدا کنند.
 
#ایران_قوی
#رشد_تولید_مهار_تورم
#روابط_عمومی
 
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ۲۳:۴۵
تعداد بازدید : ۶۳۲
کد خبر : ۱,۹۷۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید