اخبار

دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز با مدیرعامل فولاد خوزستان

حجت الاسلام سیدامیر میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز با امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان دیدار کرد.
دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز با مدیرعامل فولاد خوزستان
 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این دیدار روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم‌ مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید بقایی شرکت فولاد خوزستان صورت پذیرفت.
 
حجت الاسلام میرعلایی در این دیدار با اشاره به نقش و جایگاه شرکت فولاد خوزستان در استان و کشور گفت: اقدامات صورت گرفته در این شرکت جای تقدیر و تشکر دارد. ایفای مسئولیت های اجتماعی، اشتغال آفرینی، تولید پایدار، پیگیری و اجرای طرح های توسعه ای از نقاط مثبت عملکرد فولاد خوزستان به شمار می آیند.
 
امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان ضمن تبریک نوروز باستانی و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تمام تلاش ما در سال جدید عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای استمرار و همچنین افزایش تولید است. این امر با اجرای طرح های توسعه ای فولاد خوزستان امکان پذیر است. تمرکز ما در سال جدید افتتاح چند پروژه بزرگ است که باعث رشد تولید و اشتغال زایی جوانان بومی می شود. توجه به مسئولیت های اجتماعی همچون سال های گذشته نیز در دستور کار قرار دارد.
 
مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان در این جلسه گزارشی از برنامه‌های بسیج در سال ۱۴۰۱ ارائه کرد. 
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲
تعداد بازدید : ۸۷۱
کد خبر : ۱,۹۷۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید