اخبار

با همت حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی شرکت فولاد خوزستان انجام شد؛

محفل انس با قرآن و جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)

محفل انس با قرآن و جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) با حضور جمعی از کارکنان، خانواده ها، بازنشستگان و بسیجیان شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
محفل انس با قرآن و جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع)
حجت الاسلام و المسلین عبدالحسین شوشتری نسب گفت: خانه های خود را با تلاوت قرآن و تدبر در آن نورانی کنید. زیرا حضرت پیامبر (ص) می‌فرماید: خانه‌ای که صوت قرآن در آن نباشد، تبدیل به قبرستان می‌شود. قرآن نازل شد در حالی که از یک سوی در دست خداوند است. پس محافظت می‌شود.
 
شوشتری نسب اظهار داشت: در این فتنه و ترکیبی که رودرروی ما است، باید آرایش جنگی بگیریم و همانگونه که قرآن می‌فرماید: ارتباط خود را با خدا قوی کنید تا پیروز شوید.
 
وی افزود: از این نکته نباید غافل شد که بسیاری از بی حجابان صدقه می‌دهند، مبلغان از آن سو که نتوانستند برای زنان و دختران جا بیندازند که حجاب در قدم اول همانند صدقه به نفع خود او است، کوتاهی کرده‌اند. همین هفته بود که در اخبار منتشر شد که جمع زیادی از زنان آتش‌نشان در انگلیس و کشورهای غربی به خاطر تعرض مسئولان بالا دستی، استعفا می‌دهند. یک نویسنده فرانسوی می‌گوید: خانمی که چادر می‌زند، مسیر شخصی را می‌نگرد و کسی که این گونه می نگرد، تسلیم نمی‌شود.
 
وی با اشاره به آیات قرآن تصریح نمود: مردم با آیات قرآن که کلام خدا است، نجنگند. زیرا جز کفار کسی با آیات خدا در نیفتاد و هرکه در افتاد، نابود شد. جنگ ما با زنان و دختران بی‌حجاب نیست، اینان دختران ما هستند. بلکه با کسانی است که فکر آنان را به اسارت گرفته، آنان را پیش مرگ خود قرار داده و پشت سر آنان مخفی شده‌اند.
 
شوشتری نسب خاطر نشان کرد: کسانی که می‌خواهند دعوت به خوبی کنند، باید خوش اخلاق باشند. زیرا به گفته حضرت پیامبر (ص) شخص بد اخلاق را نمی‌توان مومن نامید.
 
وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود که جامعه با عمل به دستورات قرآن است که می‌تواند از سختی ها و مشکلات به سلامت گذر نموده و به سعادت و خوشبختی برسد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، این محفل که با شور و نشاط خاصی همراه بود، با برگزاری قرائت قرآن مجلسی بوسیله ناصر بریچی قاری بین المللی، ابتهال خوانی گروه العباد، اجرای محمد انجیلی، مداحی کربلایی مجتبی مهدی‌پور، اجرای نمایش طنز گروه حسین معمار و پذیرایی بعد از نماز مغرب و عشا در ایستگاه صلواتی، برگزاری نماز جماعت به امامت موسی بهاالدینی عاملی دبیر ستاد اقامه نماز شرکت همراه بود و با پذیرایی و صرف افطار به پایان رسید.
 
گفتنی است، مراسم یادشده، شامگاه سه شنبه ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ در تالار طوبی فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
۱۹ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۱۹
تعداد بازدید : ۲۴۴
کد خبر : ۱,۹۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید