اخبار

جشن بزرگ عیدانه شرکت فولاد خوزستان برگزار شد

جشن بزرگ عیدانه شرکت فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، جشن بزرگ عیدانه با حضور هزاران نفر از خانواده بزرگ فولاد خوزستان در روزهای دوم و سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در محوطه دریاچه مجتمع دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد. 
 
در این جشن باشکوه که به همت واحد روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و با همکاری شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا برگزار شد، گروه های مختلف هنری استان به اجرای برنامه های شاد و هنری پرداختند. 
 
اجرای موسیقی محلی عربی، برنامه موسیقی بختیاری به همراه شاهنامه خوانی همراه با نورافشانی و اجرای گروه هنری آبادای و نمایش عروسکی کودکان از بخش های جذاب این جشن بزرگ بود. در کنار این مراسم باشکوه، غرفه عکاسی و نقاشی کودکان از میهمانان با آثار هنری، شب خاطره انگیزی را رقم زدند. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در ادامه شب های شاد مجتمع دویست دستگاه از امشب به مدت سه شب جشنواره بزرگ شیرینی های رمضانی و جشنواره موسیقی اقوام با حضور گروه های آیینی از استان های کشور حضور دارند‌. در این سه شب نوروزی پس از اذان مغرب در کنار آشپزهای سرشناس اهواز و موسسات خیریه، گروه های هنری از ترکمن صحرا، کردستان، لرستان، قشقایی و بندری به هنرنمایی می پردازند.
۶ فروردین ۱۴۰۲ ۲۰:۰۳
تعداد بازدید : ۳۸۳
کد خبر : ۱,۹۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید