اخبار

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان:

فعالیت‌های جهادی فولاد خوزستان به شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور منجر می‌شود

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در بازدید از سایت ضایعات فلزی فولاد خوزستان، فعالیت‌های جهادی فولاد خوزستان را منجر به شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور خواند.
فعالیت‌های جهادی فولاد خوزستان به شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور منجر می‌شود
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ در بازدید از سایت ضایعات فلزی شرکت فولاد خوزستان ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های ماندگار فولاد خوزستان، استفاده از منابع بازیافتی است. یکی از پیامدهای مثبت این فعالیت، حفاظت از محیط‌زیست است. بهره‌وری، افزایش تولید، اشتغال‌زایی و ارزش مالی، دیگر مواردی است که در چرخه ضایعات فلزی ارزش‌آفرین هستند.

وی در ادامه گفت: احداث و بهره‌برداری از پست ۴۰۰ کیلو‌ولت، علاوه بر پایداری تولید فولاد، به کاهش خاموشی‌های شهری کمک شایانی می‌کند. فعالیت‌های ماندگار و جهادی مجموعه فولاد خوزستان به شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور منجر می‌شود. مجموعه‌ای که با وجود تحریم‌ها و تنگناهای اقتصادی توانسته جهادگونه‌، در شرایطی که در ابتدای شروع به کار، نیازهای تجهیزاتی و مواد اولیه را از خارج کشور تامین می‌کرد با تکیه به توان داخل و تعبیر شعار ما می‌توانیم، امروز در عرصه‌ی بومی‌سازی و ساخت قطعات راهبردی با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و اعتماد به دانش فنی جوانان متخصص و متعهد در صدر شرکت‌های صاحب‌نام قرار گرفت و شعار سال را تعبیر کرد.

سردار شاهوارپور با بیان این جمله که تمرکز فولاد خوزستان باید معطوف به تولید مستمر باشد، افزود: ارتباط موثر مدیران مجموعه با بدنه‌ی کارگری به تولید و کسب رضایت شغلی می‌انجامد. توجه ویژه به حفظ روند تولید و گام برداشتن در مسیر اهداف اصلی شرکت و برآورده کردن خواسته‌ی ذینفعان است. فضای اطلاع‌رسانی و نشر اخبار در کشور آزاد است. رسانه‌ها در مقابل انتشار اخبار مسئول هستند. وظیفه‌ی همگان است که به تولید در جهت کاهش بیکاری و شکوفایی اقتصادی، کمک نمایند. نقش رسانه‌ها در انعکاس موفقیت‌های تولیدکنندگان بی‌بدیل است.

سردار شاهوارپور در پایان سخنان خود اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، حمایت همه جانبه از فعالان عرصه تولید وظیفه همگان است و هر کس در این مسیر خللی وارد کرد در واقع آب به آسیاب دشمن ریخته است. در واقع هر کس در هر لباسی در مسیر  توسعه اقتصاد کشور گام بردارد به مانند سربازی است که در جنگ از میهن دفاع کرده است.
۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۱:۴۹
تعداد بازدید : ۱۶۳
کد خبر : ۱,۹۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید