اخبار

با حضور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) و مسؤلین استانی؛

رزمایش مواسات و کمک مومنانه فولاد خوزستان برگزار شد

رزمایش مواسات و کمک مومنانه فولاد خوزستان برگزار شد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی با اهدای ۴ هزار بسته کامل معیشتی جهت توزیع در مناطق کم‌برخوردار استان خوزستان انجام شد. 
 
دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی در این مراسم گفت: مسئولیت اجتماعی به معنی تعهد یک بنگاه اقتصادی نسبت به محیط پیرامون خود و رفع مشکلات مردم است.
 
قائم مقام مدیرعامل افزود: برای اثبات تعهد ما به مسئولیت های اجتماعی به قضاوت نهادهای بیرونی استناد می کنیم نه ادعای خودمان!
 
شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰ تندیس زرین عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در میان بنگاه‌های اقتصادی کشور را دریافت نموده است و این در حالی است که بعضی شرکت های بزرگ فولادی دیگر که بیش از ما تولید دارند چنین جایگاهی را نتوانستند کسب کنند.
 
دکتر مخبر دزفولی با اشاره به عملکرد شرکت فولاد خوزستان در مقابله با همه گیری کورونا و حفظ سلامت مردم خوزستان گفت: این شرکت در حوزه مقابله با کرونا ۵۰ میلیارد تومان هزینه نموده است و این کمک ها کاربردی، عملیاتی و موثر بوده است. به عنوان مثال در اوج گیری ویروس دلتا که بیمارستان های اهواز با مشکل تجهیزات بیمارستانی مواجه شد و استاندار وقت از شرکت فولاد درخواست کمک کرد، در مدت زمان ۳ روز ۱۰۰ تخت با تجهیزات بیمارستانی کامل را به دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اهدا نمود.
 
وی در ادامه گفت: راهبرد اصلی فولاد خوزستان، تولید همراه با توسعه و اشتغال پایدار است. 
 
دکتر مخبر دزفولی تأسیس باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و استادیوم شهدای فولاد خوزستان را اقدامی مستمر و پرهزینه در راستای مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت: تاثیرات مثبت فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و حتی امنیتی ناشی از تاسیس این باشگاه غیرقابل محاسبه است. تاسیس و تعمیر پل ششم اهواز، کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان اندیکا و ترمیم جاده‌های حادثه‌خیز در ایجاد رفاه برای مردم استان، بخش دیگری از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خوزستان بود که قائم مقام مدیرعامل به آنها اشاره کرد. استخدام ۵۰۰ نفر از جوانان بومی خوزستان و ساخت کلینیک فوق‌تخصصی در منطقه کم‌برخوردار قلعه‌چنعان و عین دو از دیگر فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان بود که به آنها اشاره شد.
 
دکتر مخبر دزفولی ضمن تشکر از مجموعه استانداری و فرمانده سپاه ولی عصر (عج) استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهرستان اهواز را خطاب قرار داده و گفت: همان‌گونه که این شرکت در پیگیری مشکلات مردم از سوی شما در کنار شما و مردم استان است، انتظار می‌رود در زمان بروز مشکلات و بحران‌های تامین انرژی و تولید در شرکت فولاد خوزستان یاری‌رسان شرکت باشید.

نعمت‌اله باقری جانشین فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) استان خوزستان گفت: آثار تلاش‌های شرکت فولاد خوزستان در مناطق محروم به‌ خوبی دیده می‌شود. کاری که امروز در جامعه انجام می‌شود، حاصل فرمان مقام معظم رهبری است. امروز کمک‌های مومنانه در کشور ما تبدیل به یک سنت حسنه شده است. علی رغم اینکه استان خوزستان منبع تولید ثروت به شمار می‌آید، دومین استان در مبحث حاشیه‌نشینی است. در مبحث بیکاری، جزو رتبه‌های اول در کشور هستیم.

 

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بالاترین جهاد امروز خدمت به مردم است. دشمن به دنبال ایجاد خلا و جدا کردن صف مردم از نظام و دولت است. شرکت فولاد خوزستان با اشتغال‌زایی، کمک به مناطق محروم در حوزه جهیزیه و در سایر حوزه‌ها در تحقق فرمان مقام معظم رهبری حرکت می‌کند‌.

 

عبدالرضا مراد‌حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خطاب به کارکنان فولاد خوزستان گفت: تلاش شبانه‌روزی، چرخ های تولید این فولاد عظیم الجثه را راه انداخته است. خوزستان شهیدان والامقامی را در آغوش خود دارد. فولاد خوزستان با کمک های مومنانه و محرومیت زدایی نقش مهمی در اقتصاد استان و کشور ایفا می‌نماید.

 

حاجتی با تبریک به فولاد خوزستان اظهار داشت: این شرکت، بهترین صادر کننده و تولید کننده فولاد در کشور است. با وجود منابع برق و گاز استان، نیاز است با هم‌فکری مشکل تامین انرژی صنایع استان حل شود.

 

در ادامه‌ حجت‌الاسلام خضیراوی امام جمعه شهرستان کارون گفت: شرکت فولاد خوزستان، مایه افتخار استان و شهرستان کارون است. انتظار می‌رود که به مناطق محروم مجاور شرکت رسیدگی بهتری شود.

 

جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان گفت:‌ جای بسی خرسندی است، دغدغه‌ مسئولان رفع محرومیت زدایی است. با توجه به بانک اطلاعاتی کمیته امداد استان خوزستان این آمادگی را داریم که با کمک فولاد خوزستان، گام‌های موثری در ایجاد اشتغال‌زایی و محرومیت زدایی در استان خوزستان برداریم.

 

گفتنی است رزمایش یاد شده، روز سه شنبه ۲۲ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن چند منظوره فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

۲۶ آذر ۱۴۰۱ ۰۹:۳۷
تعداد بازدید : ۲۳۰
کد خبر : ۱,۸۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید