اخبار

پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرلشکر شهید مجید بقایی به مناسبت هفته بسیج

پیام فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرلشکر شهید مجید بقایی به مناسبت هفته بسیج
بسمه تعالی
بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و حدیث عشق می‌دهد «امام خمینی (ره)»
 
هفته بسیج یادآور از خودگذشتگی فرزندان رشید ایران اسلامی است، یادگاران شجره طیبه‌ای که معمار کبیر انقلاب اسلامی بنا نهاد و نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود. بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشانی گرفته‌اند.
 
اندیشه و تفکر بسیجی فراگیر، ماندگار، پویا، زنده و مصون‌بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایماتی است که به جامعه شور، نشاط و حیات می‌بخشد. بسیج درخت تنومندی است که توانسته در صحنه‌های مختلف از ۸ سال دفاع مقدس تا عرصه تولید و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های دشمنان دلاوری کند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای والامقام انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم، هفته بسیج را به ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، بسیجیان دریا‌دل و کارگران تلاشگر شرکت های تابعه حوزه بسیج شهید بقایی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را در پرتو توجهات امام زمان (عج) و توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را در راستای منویات مقام معظم رهبری برای همگان مسئلت می‌نمایم.
 
مهدی علیدادی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سرلشکر شهید مجید بقایی
۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵
تعداد بازدید : ۲۷۱
کد خبر : ۱,۸۶۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید