اخبار

هر حرکتی در جهت تضعیف شرکت فولاد خوزستان هم‌نوایی با دشمن است

فرمانده سپاه استان خوزستان گفت: هر حرکتی در جهت تضعیف شرکت فولادخوزستان و به چالش کشیدن آن در فضای حقیقی و‌ مجازی همنوایی با دشمن است.
هر حرکتی در جهت تضعیف شرکت فولاد خوزستان هم‌نوایی با دشمن است

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه استان خوزستان در نشست با مدیرعامل و جمعی از مسئولین شرکت فولاد خوزستان عنوان کرد: نقش فولاد خوزستان در تولید پایدار، اشتغال زایی، ارزآوری و مسئولیت های اجتماعی قابل تقدیر است و هدف از حضور در این جلسه قدردانی از نقش کارکنان و مدیران فولاد خوزستان در ایفای شایسته این مسائل است.
فرمانده سپاه استان خوزستان با اشاره به فعالیت های موثر شرکت فولاد خوزستان در مقابله جنگ اقتصادی و ناامید کردن دشمنان در حمله سایبری اخیر تصریح کرد: بازگرداندن شرکت به چرخه تولید بعد از حمله سایبری دشمنان در مدت کوتاه، بسیار افتخار‌ آمیز بود و تهاجمات سایبری و جوسازی ها ناشی از حرکت در مسیر صحیح است و باید با قدرت این مسیر پیموده شود و هر حرکتی در جهت تضعیف این شرکت مهم و به چالش کشیدن آن چه در فضای حقیقی و‌ چه در فضای مجازی همنوایی با دشمن است. 
فرمانده سپاه استان خوزستان در پایان سخنان خود گفت: تلاش در جهت افزایش تعلق سازمانی در کنار تولید پایدار، اشتغال زایی و تکمیل چرخه تولید در استان خوزستان یک امر ضروری است که فولاد خوزستان با لطف خدای متعال و همت مضاعف مدیران و کارکنان خود در این مهم موفق بوده است.

 

منبع: آخرین خبر

۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ۱۹:۲۰
تعداد بازدید : ۳۵۳
کد خبر : ۱,۸۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید