اخبار

تقدیر قائم مقام مدیرعامل از پزشکان شرکت فولاد خوزستان

ظهر امروز دکتر علیرضا مخبردزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی مهندس عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و دکتر مسعود توکل فرد مدیر HSE با تعدادی از ‌پزشکان شاغل در شرکت فولاد خوزستان در محل تالار طوبی شماره ۲ دیدار کرد.
تقدیر قائم مقام مدیرعامل از پزشکان شرکت فولاد خوزستان
به گزارش خبرنگار روابط عمومی در این دیدار که بمناسبت روز پزشک صورت گرفت دکتر مخبر دزفولی طی سخنان کوتاهی گفت:هر انسانی با ماموریتی پا به هستی می گذارد و این ماموریت انسان است که او را لایق سجده فرشتگان کرده است وگرنه در بقیه ظواهر حیات، حیوانات با ما مشترکند.
 
 قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیتهای اجتماعی افزود:اگر انسان به رنج هایش معنا بدهد، تحمل این مشکلات بر او آسان می شود. 
 
وی گفت: از این منظر، پزشکی یک حرفه و شغل نیست و کسانی که به چشم شغل به پزشکی نگاه می کنند وسط راه می مانند و کسانی در این مسیر موفقند که عاشقانه طبابت می کنند و ماموریت خود را در هستی کاستن از درد مردم می دانند.  
 
دکتر مخبردزفولی در پایان از زحمات کلیه کادر درمان خصوصا پزشکان شرکت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: مدیرعامل محترم و هیات مدیره شرکت قدردان زحمات همه شما عزیزان هستند. 
 
در این دیدار صمیمانه مهندس تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی طی سخنان کوتاهی از تلاشهای شبانه روزی و بی وقفه کادر درمان و نقش موثر آنان در حفظ سلامت کارکنان و استمرار تولید تشکر کرد. 
 
دکتر مسعود توکل فرد هم در ابتدای این دیدار از اهتمام مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت در حمایت از مجموعه بهداشت و‌درمان شرکت تشکر کرد.
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۸:۰۵
تعداد بازدید : ۴۱۵
کد خبر : ۱,۸۰۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید