اخبار

رکورد های گروه فولاد خوزستان پایان ندارد؛

رکورد آماده بکاری ناوگان شرکت فولاد لجستیک پس از ۵ سال شکسته شد

شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در اول شهریور ۱۴۰۱ میزان آماده بکاری واگن های خود را به ۹۵ درصد رساند و این امر در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.
رکورد آماده بکاری ناوگان شرکت فولاد لجستیک پس از ۵ سال شکسته شد
علی قبادی مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در گفت‌ و گو با خبرنگار روابط عمومی، اظهار داشت: با هدف ارتقای آماده‌ بکاری ناوگان، دستیابی به رکوردهای متوالی در سال های گذشته، علاوه بر اینکه در ۵ سال گذشته بی سابقه بوده، در مرداد ماه میزان آماده بکاری عملیاتی فولاد لجستیک به بالاترین حد خود در طی سالیان گذشته تاکنون رسید، که این مهم با همت و پشتکار کارکنان شرکت فولاد لجستیک محقق شد.
 
مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک، با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی شرکت لکوموتیو ریل اروند در راستای افزایش سرعت و کیفیت تعمیرات اساسی، ویژه و جاری واگن ها در ۵ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ برای تحقق اهداف و با غلبه بر مشکلات و محدودیت های گوناگون و در سایه تحریم و کمبود مواد اولیه و قطعات (واگن باری) مورد نیاز، می توان به تجربه‌، تلاش کارکنان و دستاوردهای فولاد لجستیک در نیمه نخست امسال اشاره کرد.
 
وی با اشاره به مولفه های مهم و تاثیرگذار در راستای پیشبرد اهداف و توسعه، افزود: نخست اینکه رسالت حمل محصولات فولادی را با برنامه ریزی صحیح و شناخت و اولویت بندی مشکلات می توان به صورت صحیح و سیستماتیک نسبت به بهبود نظام مدیریت حمل و نقل محصولات و کالاهای وابسته به فولاد خوزستان، اقدام مطلوب را اجرایی نماییم و دوم اینکه از تجربیات و رهنمودهای مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان استفاده در این راستا استفاده نماییم.
 
وی این برنامه ریزی هدفمند و آماده بکاری ۹۵ درصدی را یک رکورد بی سابقه در کشور خواند و این دستاورد را نتیجه انجام تعمیرات سالیانه کیفی با تکیه بر توانایی کارکنان و متخصصان داخلی و بومی دانست.
 
علی قبادی با اشاره به محدودیت‌هایی که به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، افزود: با پیگیری واحدهای مختلف این شرکت واگن های متوقف در طول خطوط راه آهن نیز راه اندازی و وارد چرخه بهره برداری گردید و تلاش کردیم علیرغم وجود این محدودیت ها، در مسیر تعمیرات پایدار گام برداریم. خدا را شاکریم که در طلیعه ی سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" نامگذاری شده است، گام های استواری در راستای تحقق شعار سال برداریم.
 
مدیرعامل شرکت فولاد لجستیک در پایان اظهار داشت: با توجه ویژه مدیریت به تامین به موقع قطعات و پشتیبانی از واحدهای نت و البته تعهد کاری و همبستگی همه کارکنان شرکت، این دستاوردها در سال جاری محقق شد و در ادامه نیز همه توانایی خود را برای افزایش آماده بکاری واگن ها و خودکفایی به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نمی‌کنیم.
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۳
تعداد بازدید : ۳۸۳
کد خبر : ۱,۸۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید