اخبار

در چهارمین جشنواره مالک اشتر حوزه‌های ناحیه امام علی (ع)؛

سه عنوان برتر از آن حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان شد

سه عنوان برتر از آن حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان شد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان در چهارمین جشنواره مالک اشتر که ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، حجت‌الاسلام میرعلایی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن امام خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز برگزار شد، از فعالان منتخب حوزه های مقاومت امام علی (ع) اهواز تجلیل شد.
 
سردار شاهوارپور با بیان اینکه یکی از مباحث کلیدی در نیروهای مسلح اشراف فرماندهی است، افزود: اشراف فرماندهی در سلسله مراتب طولی نیروهای مسلح و در راس آن فرمانده معظم کل قوا است. بر اساس فرامین و تدابیر معظم‌له، برای ایجاد و گسترش امنیت در کشور اهتمام جدی لازم است. امنیت باید از سوی نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و با همکاری مردم نهادینه شود.
 
وی با اشاره به اینکه یکی از بحث‌های مهم و اساسی این است که میدان و ابزار مقابله در برابر توطئه دشمنان همواره در حال تغییر است، تصریح کرد: ما با دشمنی روبرو هستیم که به صورت ترکیبی عمل می‌کند، یعنی جنگ را در تمامی عرصه‌ها علیه ما دنبال می‌کند. ما برای مقابله با این دشمن باید همواره زمین مبارزه و ابزار را بشناسیم و بدانیم که امروز دشمن در چه عرصه‌هایی در حال جنگ با ماست. دشمن در تجربه ۸ سال دفاع مقدس دانست که در عرصه دفاعی و امنیتی امیدی به موفقیت ندارد، زیرا ملت ما در این جنگ توانمندی، غیرت، مقاومت و ایستادگی همراه با اعتقاد راسخ را به دشمنان خود نشان دادند.
 
در ادامه پاسدار شارویی، دبیر جشنواره مالک اشتر، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی در سایر رده‌ها، عنوان کرد و افزود: ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و ماموریتی، ارتقای سطح خودآگاهی و خود ارزیابی در سنجش عملکرد سازمان، توسعه شایستگی‌های سازمانی همراه با ارتقای فرهنگ پاسداری، ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت و نوآوری جهت تحول سازنده و پیش برنده در بسیج، ایجاد سامانه منسجم برای تعیین و تشویق رده‌های موفق بسیج در فرآیند اشراف و پایش عملکرد وضعیت نظارتی و ارزیابی تا سطح پایگاه‌های مقاومت را از دیگر اهداف جشنواره مالک اشتر معرفی کرد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است،‌ در پایان فیض‌اله قادری فرمانده پایگاه شهید رشیدپور شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد، بابک پورخدادادی فرمانده گردان ۱۰۴ الی بیت‌المقدس و محمد جعفرزاده مسئول اردویی حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان، به عنوان برترین‌های ناحیه امام علی (ع) اهواز معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
گفتنی است، عملکرد به سند اعتلای راهبردی ده ساله بسیج، تشکیل و تحقق بسیج ۱۰ میلیونی و میزان اهتمام به رفع نواقص و معایب فرماندهی و مدیریت از جمله مبانی و محورهای ارزیابی عملکرد فعالان حوزه‌های ناحیه امام علی (ع) در جشنواره مالک اشتر بود.
۲ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۵۰
تعداد بازدید : ۳۳۳
کد خبر : ۱,۸۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید