اخبار

در نشست مدیرعامل فولاد خوزستان با رییس پارک علم و فناوری استان خوزستان مطرح شد؛

راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی در شرکت فولاد خوزستان

راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی در شرکت فولاد خوزستان
در نشستی که در راستای توسعه و تعامل شرکت فولاد خوزستان و پارک علم و فناوری خوزستان برگزار شد، راه اندازی مرکز نوآوری تخصصی فولاد مورد بررسی قرار گرفت.
 
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، در این نشست که روز سه شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ در دفتر مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان برگزار شد، رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: بالغ بر ۲۵ شرکت پارک علم و فناوری خوزستان در حال حاضر با شرکت فولاد خوزستان در حوزه های مختلف همکار دارند، اما وجود ظرفیت و توانمندی بالای شرکت های پارک علم و فناوری ایجاب می کند، این تعامل بیشتر شود.
 
محمد راضی جلالی گفت: پارک علم و فناوری خوزستان آمادگی دارد با تکیه بر شرکت های دانش بنیان و فناوری که دارد، نسبت به شناسایی و رفع نیازهای فناورانه شرکت فولاد خوزستان اقدام نماید.
 
وی افزود: در همین راستا راه اندازی مرکز نوآوری و شتاب دهنده تخصصی فولاد می تواند چه در بحث رفع دغدغه های شرکت فولاد در حوزه نیازهای فناورانه و چه حمایت از ایده های خلاق در این حوزه موثر باشد.
 
در ادامه این نشست امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: این مجموعه با هدف حمایت از مراکز دانش بنیان و پارک علم و فناوری و همچنین بومی سازی قطعات و تجهیزات و مواد مصرفی صنعت گام برمی دارد. 
 
وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال، باید ضمن حمایت از مراکز دانش بنیان و همچنین با اعتماد به جوانان مان در عرصه تولید، توسعه و بومی سازی، نیاز ما به بیرون از کشور کاملا قطع شود.
 
 
وی با اعلام آمادگی شرکت فولاد خوزستان در راستای توسعه همکاری های دو جانبه گفت: تهیه یک سند بالادستی در خصوص همکاری میان پارک علم و فناوری خوزستان و شرکت فولاد خوزستان، جهت پیشبرد اهداف هر دو مجموعه ضروری است. 
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، مقرر شد این سند بالادستی از سوی کارشناسان تهیه و به زودی در قالب تفاهم نامه همکاری به امضا طرفین برسد.
۱۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۵
تعداد بازدید : ۵۹۰
کد خبر : ۱,۷۷۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید