اخبار

نمایشگاه عیدانه فولاد خوزستان با تجلیل از غرفه‌داران به کار خود پایان داد

نمایشگاه عیدانه فولاد خوزستان با تجلیل از غرفه‌داران به کار خود پایان داد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، مراسم اختتامیه نمایشگاه عیدانه فولاد خوزستان پنجم مردادماه ۱۴۰۱ با حضور محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره‌برداری و توسعه، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان و جمعی از مسئولان، در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌ دستگاه  برگزار شد. 
 
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه در مراسم اختتامیه گفت: رفاه حال کارکنان شرکت فولاد خوزستان باید در نظر گرفته شود. امیدواریم چنین نمایشگاه‌هایی به‌صورت فصلی، برگزار شود.
  
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی فولاد خوزستان در این مراسم گفت: به دنبال آن هستیم که روحیه و رفاه کارکنان را در سطح مطلوبی نگاه داریم. 
 
وی با اشاره به رضایت‌مندی کارکنان و خانواده ها از این نمایشگاه افزود: قدردان  حضور گرم و صمیمانه‌ی غرفه داران و خریداران هستیم. از طرفی با آغوش باز از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال می‌کنیم. تلاش می‌کنیم در فصل‌های دیگر سال نیز، چنین نمایشگاه‌هایی  برپا نماییم. 
 
داریوش احمدی مدیرعامل تعاونی تولیدی توزیعی کارکنان فولاد خوزستان گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه عیدانه ارائه خدمات و کالای با کیفیت برای کارکنان و خانواده های آنان بود. افتخار تعاونی از گذشته تا به امروز ایجاد شرایط آسان و ارائه تسهیلات به کارکنان مجموعه فولاد خوزستان است.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان از غرفه داران این نمایشگاه با اهدای لوح، تقدیر شد.
 
گفتنی است، نمایشگاه عیدانه فولاد خوزستان در غالب چهارده غرفه نمایشگاهی شامل: مبلمان و سرویس خواب، لوازم خانگی، تزئینات خودرو، پوشک، کیف و کفش، عینک و ساعت و غیره با شرایط اقساطی، از ۲۵ تیرماه الی ۵ مردادماه ۱۴۰۱ در سالن چند منظوره تربیت‌بدنی مجموعه دویست‌ دستگاه برگزار شد.





۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۸
تعداد بازدید : ۲۷۵
کد خبر : ۱,۷۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید