اخبار

استقبال از دوره‌های تابستانه شرکت فولاد خوزستان؛

دوره‌های تابستانه ویژه خانواده‌ بزرگ فولاد خوزستان با استقبال شرکت‌کنندگان روبرو شد.

دوره‌های تابستانه ویژه خانواده‌ بزرگ فولاد خوزستان با استقبال شرکت‌کنندگان روبرو شد.
اوقات فراغت همواره بستر مناسبی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری هاست. سبک زندگی، برخورد اجتماعی، عاطفی، روش برخورد با مردم، تلاش در رشد و شکوفایی جامعه، رونق بخشیدن به مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی مسائلی است که در برنامه‌ریزی اوقات  فراغت جوانان و نوجوانان باید لحاظ شود.
 
برگزاری این دوره ها با توجه به اهمیت طرح غنی‌سازی اوقات فراغت پس از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و آغاز فصل تابستان، همراه با برنامه‌های متنوع و شاد در چارچوب موازین و ارزش‌های دینی علاوه بر تاثیر در زندگی اجتماعی بر اقتصاد و اشتغال افراد نیز تاثیرگذار است. 
 
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، به منظور پُر کردن اوقات فراغت دوره‌های تابستانه ویژه خانواده‌ بزرگ فولاد خوزستان از ابتدای مردادماه ۱۴۰۱ و پس از ثبت‌نام و کلاس‌بندی متقاضیان با حضور گسترده‌ خانواده‌ها آغاز شد.
 
در این دوره‌ها بیش از ۱۴ هزار شرکت‌کننده در کلاس‌های مختلف شامل: آموزش قرآن، زبان‌های خارجه، هنر، کامپیوتر و غیره حضور پیدا کردند. نحوه انتخاب کلاس‌ها، به صورت حضوری و برخط برای کارکنان رسمی، قراردادی، بازنشستگان، نیروهای پیمانکاری (مستمر و غیر مستمر) و همچنین شرکت‌های تابعه برگزار می‌شود.
 
گفتنی‌ است، برگزاری این دوره ها در موسسات طرف قرارداد، فرهنگسرای دویست دستگاه، مدارس امام حسین (ع) و مهدکودک سرور فولاد خوزستان برگزار می‌شوند‌. همچنین مجری برگزاری دوره‌های تابستانه روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با همکاری شرکت توسعه اقتصادی فراگیر وفا است.
۶ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۵
تعداد بازدید : ۲۳۱
کد خبر : ۱,۷۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید