اخبار

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

با همه توان از شرکت فولاد خوزستان حمایت می کنیم

سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) از حمایت همه جانبه از شرکت فولاد خوزستان سخن گفت.
با همه توان از شرکت فولاد خوزستان حمایت می کنیم
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، صبح امروز ۵ مردادماه ۱۴۰۱ دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با همراهی عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، احسان یعقوبی زاده مدیر بازرسی و نظارت، محمد جامعی مدیر دفتر حوزه مدیرعامل و مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی با سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان دیدار کردند. 
 
در این دیدار مخبر دزفولی به نمایندگی از مدیرعامل و هیات مدیره شرکت فولاد خوزستان با تبریک انتخاب سردار شاهوار پور به عنوان فرمانده برتر سپاه کشور در جشنواره مالک اشتر گفت: همه کسانی که دستی بر آتش مدیریت استان خوزستان دارند می دانند که مدیریت کردن در این استان چقدر دشوار است و چالش های امنیتی، اطلاعاتی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در این استان چندین برابر سایر استان ها است و موفقیت جنابعالی در سال های طولانی خدمت مخلصانه و صادقانه و موثر در این استان با لطف و حمایت الهی، ارزش مضاعفی دارد. 
 
قائم مقام مدیرعامل در بخش دیگری از این دیدار صمیمانه گزارشی از اقدامات و موفقیت های شرکت فولاد خوزستان در زمینه های تولید، توسعه، اشتغال پایدار، جذب جوانان فرهیخته بومی، مسئولیت های اجتماعی و مقابله با تهدیدات گوناگون ارائه کردند. 
 
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان در این دیدار گفت: بعضی شرکت ها تا حدی سرپا هستند ولی پویا نیستند ولی شرکت فولاد خوزستان بنگاهی سرپا، پویا و دارای نظم ساختاری و انضباط اداری درجه اول است و در این شرایط جنگ اقتصادی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی وظیفه همه ما حمایت قاطع در همه ابعاد از این شرکت موفق است. 
 
شاهوارپور اصل موضوع جذب جوانان استان و اشتغال آفرینی در شرایطی که بسیاری از شرکت ها از این وظیفه به دلایل مختلف سرباز می زنند را کاری بزرگی دانست و گفت: از طرف دیگر رعایت عدالت در جذب نیروهای بومی و فرهیخته استان هم کار بسیار ارزشمند و سزاوار تقدیری است که بحمدالله توسط این شرکت بزرگ صنعتی رخ داده است.  
 
فرمانده برتر سپاه کشور، جنگ اقتصادی و سایبری را دارای ملزومات ویژه دانست و گفت: حتما لازم است در این زمینه ها همه سازمان های موفق خود را تجهیز کنند. 
 
در پایان این دیدار لوح تبریکی توسط دکتر علیرضا مخبر دزفولی به نمایندگی از مهندس ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیم فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان گردید.


۵ اَمرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۵۶
تعداد بازدید : ۴۸۳
کد خبر : ۱,۷۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید