اخبار

مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک:

تحریم ها برای ما فرصت است/آماده سازی ۹۰ درصد واگن های باری برای اولین بار در فولاد خوزستان

تحریم ها برای ما فرصت است/آماده سازی ۹۰ درصد واگن های باری برای اولین بار در فولاد خوزستان
مدیرعامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک در گفتگو با خبرنگار روابط‌ عمومی با اشاره به روند توسعه و آماده سازی در این شرکت اظهار داشت: شرکت چند وجهی فولاد لجستیک با توجه به تحریم های ظالمانه که بر علیه کشور عزیزمان در خصوص واردات قطعات سرمایه ای و اصلی بخش ریلی (واگن باری) لحاظ گردید، با حمایت های مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و تکیه بر دانش فنی و تجربه مدیران و کارکنان شرکت چند وجهی فولاد لجستیک و شرکت های دانش بنیان کشور توانست قطعات مورد نیاز را از تولید کنندگان داخلی تامین و به چرخه بهره برداری تعمیرات و نگهداری برساند.
 
علی قبادی گفت: این امر توانست درصد آماده بکاری واگن های شرکت چند وجهی فولاد لجستیک که مالک حدود ۱۹۰۰ دستگاه واگن باری می باشد را به بیش از ۹۰ درصد برساند.
 
مدیر عامل شرکت چند وجهی فولاد لجستیک تاکید داشت: این این عدد علاوه بر اینکه در ۵ سال گذشته بی سابقه بوده، از طرفی میانگین آماده بکاری ناوگان ریلی کشور را شامل می شود.
 
وی در پایان گفت: با برنامه ریزی هدفمند و یاری خداوند متعال کمتر از یک ماه آینده درصد آماده بکاری به بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید که این امر یک رکورد بی سابقه در کشور خواهد بود.
۲۷ تیر ۱۴۰۱ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۲۶۹
کد خبر : ۱,۷۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید