اخبار

پیام مهم دکتر علیرضا مخبر دزفولی رییس کمیته عالی مقابله با کرونا

صدای پای کرونا شنیده می شود!

صدای پای کرونا شنیده می شود!
اگر چه به لطف خدای متعال، تلاش دولت برای تولید و واردات واکسن و همراهی مردم  در تزریق واکسن، امواج خروشان و مخرب کرونا تا حد زیادی کنترل شد و تلخیِ مکررِ از دست دادن عزیزان، از مذاق جان مان زدوده شد؛ ولی آرام آرام صدای برگشت این ویروس منحوس و گونه های جدیدش دوباره شنیده می شود... 
 
البته به احتمال زیاد در هجوم  جدید، با ایجاد زمینه های مناسب ایمنی در کسانی که سه دوز واکسن دریافت کرده اند؛ عوارض ابتلاء، بستری و مرگ و میر ان شاءالله به شدت کاهش خواهد یافت؛ ولی خطر بستری و مرگ، کماکان در کمین افراد مسنّ، بیماران خاص و کسانی است که واکسن یادآور نزده اند. 
 
بعضی از عزیزانی که واکسن نمی زنند، گمان می کنند این موضوع (زدن واکسن) موضوعی شخصی است؛ در حالی که نزدن واکسن توسط این افراد، از یک سو موجب تهدید سلامتی  افراد مسن و مبتلا به بیماری خاص در بستگان خودشان می شود؛ و از سوی دیگر  خطر ابتلاء همکاران  خود و خانواده آنان را افزایش می دهند. 
 
شرکت فولاد خوزستان پیشرو ترین شرکت ایران اسلامی در واکسیناسیون کارکنان خود بود؛ و اینک نیز شایسته است که این پیشتازی را در کنترل مستمر کوید ۱۹ از آن خود کند. 
 
✔️ در پایان چند توصیه مهم:  
 
۱- در فضاهای دربسته و متراکم، ضمن حفظ فاصله و ایجاد تهویه در محل، حتما ماسک بزنید. 
 
۲- کسانی که ۶ ماه از دریافت آخرین دوز واکسن شان گذشته است، حتما واکسن یادآور را دریافت کنند. 
 
۳- همکاران ارجمند در صورت بروز کمترین علائم تنفسی مانند: گلودرد، آبریزش، سرفه و... بنا را بر ابتلاء به کرونا بگذارند و ضمن مراجعه به پزشک، در صورت تایید، از حضور در محل کار پرهیز فرمایند.
 
۴- جلسات کمیته عالی مقابله با کرونا ان شاءالله مجددا و به طور منظم تشکیل و وضعیت انتشار این ویروس در شرکت به طور مداوم رصد و تصمیمات ضروری اتخاذ و اعلام خواهد شد. 
 
از درگاه خداوند کریم، سلامتی همکاران محترم و خانواده معظم آنها را خواستارم.
 
۱۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰
تعداد بازدید : ۵۰۱
کد خبر : ۱,۷۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید