اخبار

به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛

مسابقات ورزشی بانوان فولاد خوزستان

مسابقات ورزشی بانوان فولاد خوزستان
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، به مناسبت هفته عفاف و حجاب، یک دوره مسابقات ورزشی با حضور هفتاد تَن از بانوان شاغل فولاد خوزستان در سالن چند منظوره دویست‌دستگاه برگزار شد.
 
پیش از آغاز مسابقات، حجت‌الاسلام محمدی کارشناس خانواده، حجاب را اصل زندگی اجتماعی دانست و افزود: در آیات قرآن واژه حجاب هفت بار به کار رفته است و معناى کلمه در این هفت مورد، چیزى است که از هر جهت مانع دیده شدن چیز دیگر شود. در برخی از آیات به معنی مانع مادی و در برخی دیگر به معنی مانع معنوی به کار رفته است. اگر کسی به فلسفه تشریع حجاب در قرآن و روایات توجه داشته باشد، هیچ تردیدی نخواهد کرد که حجاب قطعاً واجبی اجتماعی است؛ چرا که زنان از غیرمحرمان مأمور به پوشش هستند.
 
مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در این مراسم ضمن ابراز قدردانی از مشارکت پر شور خواهران بر لزوم همکاری و همیاری در راستای اهداف حوزه بسیج و شرکت فولاد خوزستان تاکید کرد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، این مسابقات در چهار رشته: آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، طناب‌کشی و دارت و از سوی پایگاه بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید سرلشکر دکتر مجید بقایی فولاد خوزستان با همکاری واحد خدمات و امور اجتماعی و تربیت‌بدنی برگزار شد و در پایان به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شد. 
 
گفتنی است، در رشته‌ی آمادگی جسمانی مرجان باورصاد، جمیله باوی و مهرنوش کیامرثی‌زاده مقام اول تا سوم را از آن خود کردند و در رشته دارت محترم بوستانی به همراه زینب ماپار، نگار صفوی و سعاد نبهانی بعنوان نفرات برگزیده شناخته شدند و در رشته تنیس روی میز عاطفه رحیمی‌فر به مقام اول و محبوبه یگانه‌زاده و آذر عظیمی دوم و سوم شدند.
۱۶ تیر ۱۴۰۱ ۰۳:۲۳
تعداد بازدید : ۵۵۴
کد خبر : ۱,۷۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید