اخبار

تعیین هدف و تلاش برای رسیدن به آن، رمز پیروزی است

تعیین هدف و تلاش برای رسیدن به آن، رمز پیروزی است
تعیین اهداف واقع‌بینانه، صبوری، الگو داشتن، تمرین مستمر و اطمینان به مهارت‌های فردی و تلاش برای رسیدن به آن، مواردی هستند که برای دستیابی به قهرمانی و پیروزی های مستمر در ورزش می‌بایست در نظر داشت. ورزش علاوه بر تاثیر بر سلامت جسم، فرد را به سمت منش پهلوانی و جوانمردی سوق می‌دهد.
 
در میان خانواده‌ی بزرگ فولاد خوزستان کسب افتخار در زمینه‌های مختلف: علمی، پژوهشی و ورزشی همیشگی است. به همین بهانه به سراغ یکی از کارکنان ورزشکار فولاد خوزستان رفتیم که ورزش را از خردسالی آغاز کرده و تا به امروز با تلاش و پشتکار، مدال‌های رنگارنگ قهرمانی را کسب کرده است.
 
✨ خودتان را معرفی کنید؛ فعالیت‌های ورزشی خود را از چه زمانی آغاز کردید؟
 
عبدالخالق نواصر داور و مربی بین المللی درجه یک ملی فدراسیون کاراته، دارنده کمربند سیاه دان هفت و نماینده و رئیس سبک کیوکوشین کاراته UFK در استان خوزستان هستم. فعالیت ورزشی را از سال ۱۳۶۷ زیر نظر استاد حویزاوی و استاد عبدالخانی عماره در سالن  ورزشی سپاه کوت عبدالله شروع نمودم.
 
✨ تاکنون در چه مسابقاتی شرکت کرده و چه مقام هایی به دست آوردید؟ 
 
قهرمان مسابقات کشوری جام ریاست جمهوری سال ۷۹، قهرمان  مسابقات کشوری در وزن آزاد در سال ۱۳۸۳، عضویت در تیم ملی و اعزام به مسابقات جهانی در هند و در سال ۱۳۹۰ همراه تیم ملی به مسابقات جهانی در اوکراین اعزام شدم.
 
✨ موفقیت خود را مدیون و مرهون چه چیزی می‌دانید؟ 
 
موفقیت خود را در ورزش کاراته مدیون زحمات خانواده و اساتید و مربیان خودم می دانم.
 
✨ برای آینده خود چه برنامه ای دارید؟ 
 
تجربه ای که حاصل سال ها تلاش است، با کمال میل در اختیار نسل جوان می‌گذارم و با راه‌اندازی یک تیم منتخب و آموزش و تلاش شبانه روزی، سعی می کنم این تیم را راهی لیگ استانی و کشوری کنم.
 
✨ به نظر شما در خصوص ترویج ورزش در جامعه، چه کارهایی باید انجام دهیم؟
 
یکی از راه های موجود برای داشتن جامعه سالم از نظر روحی و اجتماعی ترویج و توسعه ورزش است، باید در میان کارکنان شرکت فولاد خوزستان ورزش اولویت قرار داده شود، البته حمایت های مدیرعامل ورزش دوست و سایر مسئولان شرکت نیز قوت قلبی برای ورزشکاران فولاد خوزستان است.
 
✨ نقش والدین و مربیان در ترغیب فرزندان به ورزش در چه جایگاهی قرار دارد؟
 
نقش والدین در تشویق فرزندان به ورزش یک نقش اساسی و مهمی است. در واقع حمایت خانواده‌ها از فرزندان در جهت تشویق و ترغیب فرزندان به ورزش، جامعه را به سمت پویایی می‌برد.
 
✨ به عنوان سوال پایانی، اگر نکته ای مدنظرتان است، بفرمایید.
 
خیلی از افراد را می شناسیم که تصمیم می گیرند از یک روزی شروع به ورزش کنند، روزی که معمولا هیچ وقت نمی‌آید. توصیه من به کارکنان شرکت فولاد خوزستان این است که ورزش را جزو کارهای روزانه خود قرار دهند. در واقع سلامتی و پویایی هر فردی مرهون ورزش است.
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ ۲۳:۲۱
تعداد بازدید : ۴۲۵
کد خبر : ۱,۶۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید