اخبار

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد
متن پیام به شرح زیر است:👇
 
 
بنام خداوند بخشنده و مهربان
 
نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای غم بار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.
 
بزرگ مرجعی که احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود و شخصیت بی‌نظیری که در عصر غربت معنویت و اخلاق و عدالت، برای برافراشتن پرچم دینداری و حمایت از محرومان و مستضعفان قیام کرد و با بسیج زنان و مردان برای مقابله با استعمار و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مبتنی بر شعار "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در چارچوب دین و خردورزی بنیان نهاد.
 
چهاردهم خرداد سال ١٣٦٨ حکایت از غروب خورشیدی دارد که نهضتش فریاد رویش بذر ایمان، اعتماد، آزادی و استقلال در ذهن و دل امت اسلام بود. روز وصال عاشق بی‌قرار به یگانه معبودش، روز ماتم ملتی در سوگ جانگداز فراق محبوب، روز وداع ملتی با مقتدای خویش و روز درک عمیق احساس تنهایی و یتیمی دل های روشن و بیدار جهان اسلام است.
 
پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ نیز نقطه عطف تاریخ مقاومت و انقلاب مردم مسلمان ایران اسلامی است. قیام مردمی ۱۵ خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ را موجب شد، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملتی علیه استبداد و استعمار است که با نام، اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی نا‌گسستنی دارد و یادآور رشادت و از خود گذشتگی، ایثار و جانفشانی مردمی است که از قدرت‌های پوشالی نهراسیدند و پیروزی و طلوع خورشید انقلاب را در اندیشه‌های زلال خود به نظاره نشستند.
 
بر خود لازم می دانم سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم و فرامین مقام معظم رهبری، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم بیش از پیش تلاش کنیم.
 
 
امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲
تعداد بازدید : ۲۴۴
کد خبر : ۱,۶۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید