اخبار

بازدید مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه از شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد

امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه از شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه از شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، بازدید یادشده با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل، محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در حوزه بهره‌برداری، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه و با استقبال ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و جمعی از مسئولان این شرکت، ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ انجام شد. همچنین این بازدید با هدف بررسی عملکرد فعالیت‌های شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و تقدیر بابت کمک‌رسانی به حادثه‌ دیدگان ساختمان متروپل آبادان انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت ایده‌پردازان صنعت فولاد در کمک رسانی به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل آبادان قابل تقدیر است.
 
ابراهیمی گفت: برای یک تغییر باید یک تحول انجام گیرد. همانطور که از نام شرکت ایده پردازان صنعت فولاد پیداست، این مجموعه باید ایده، نظر و پیشنهادهای جدید ارائه و اجرایی نماید.
 
وی تصریح نمود: شرکت ایده پردازان می‌تواند با در اختیار داشتن پروژه های جدید در استان، سبد درآمدی خود را با افزایش ۶۰ درصدی درآمدها و کاهش ۴۰ درصدی هزینه‌ها افزایش دهد. 
 
در این نشست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان با تشکر از زحمات مسئولان شرکت ایده‌پردازان گفت: تلاش مدیرعامل و کارکنان این شرکت در سرعت‌بخشی به انجام پروژه‌ها قابل تقدیر است. 
 
وی افزود: موارد قابل بهبود یادشده از سوی مسئولان شرکت ایده‌پردازان در این نشست با برگزاری جلسات متعدد و پیگیری، قابل برطرف شدن می‌باشد. 
 
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تلاش داریم با افزایش و اختصاص فضای جدید برای آشپزخانه در آینده، مشکلات در این خصوص رفع شود. 
 
وی افزود: برای بهبود وضعیت ایاب ذهاب نیز با برنامه ریزی دقیق و نظارت بیشتر باید به سمت بهبود حرکت کنیم. 
 
این گزارش حاکی است، در این نشست ابراهیم دادرس مدیرعامل شرکت ایده پردازان صنعت فولاد و مدیران زیر مجموعه گزارشی از فعالیت های بخش های خود ارائه نموده و مشکلات، پیشنهادات و راهکارها مطرح گردید. همچنین مدیرعامل فولادخوزستان در راستای رفع مشکلات مطرح شده، دستور پیگیری صادر نمود.

 

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷
تعداد بازدید : ۶۰۷
کد خبر : ۱,۶۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید