اخبار

تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی (csr) به فولاد خوزستان رسید

تندیس طلایی چهارمین جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی (csr) به فولاد خوزستان رسید
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد  خوزستان، چهارمین دوره جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی، با حضور هفتاد شرکت و بنگاه بزرگ اقتصادی،  ۳۱ اردیبهشت ماه در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.
 
این رویداد در سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه و با حضور مدیران نهادهای دولتی و خصوصی، نمایندگان انجمن‌های علمی و صنفی کشور، معاونین وزرای صمت و اقتصاد و دارایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
در ابتدای همایش مصطفایی دبیر کل جایزه مسئولیت اجتماعی و پایداری، اهمیت این رویداد را در معرفی شرکت های پیشرو و موفق ایرانی، ترویج و توسعه این مفهوم در شفافیت و پاسخ‌دهی به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی تاکید کرده و اظهار داشت: این مسیر برای پایداری، استفاده از انرژی‌های نو، کاهش معضلات اجتماعی و زیست‌محیطی در کنار نوآوری و کارآفرینی مسئولانه است.
 
در ادامه فرح‌ناز رافع معاون وزیر صمت گفت: شرکت‌ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند اگر چه تعاریف «مسئولیت اجتماعی شرکت» متنوع است؛ اما این موضوع که مسئولیت شرکت در کنار سودآوری، شامل تعهدات اجتماعی و زیست محیطی به ذینفعان مختلف می شود، به شکل گسترده ای پذیرفته شده است.
 
در پایان همایش چهارمین جایزه مسؤلیت اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی تندیس طلایی به دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیر عامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی به نمایندگی از مهندس امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اهدا شد.
 
این موفقیت ارزشمند را به خانواده بزرگ فولاد خوزستان تبریک می گوییم.
۱ خرداد ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶
تعداد بازدید : ۴۴۵
کد خبر : ۱,۶۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید