اخبار

نخستین رویداد بین المللی خصوص سازی در اقتصاد ایران آغاز به کار کرد ​

نخستین رویداد بین المللی خصوصی سازی در اقتصاد ایران از روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز در مرکز همایش‌های سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
نخستین رویداد بین المللی خصوص سازی در اقتصاد ایران آغاز به کار کرد ​
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، این همایش با حضور سران سه قوه، روسای اتاق‌ها و وزرا،‌ نمایندگان مجلس شورای اسلامی، علی اصغر مشهدی زاده معاون مالی و اقتصادی و غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و میهمانانی از کشورهای آمریکا، برزیل، لهستان و دیگر کشور‌ها در حال برگزاری است.
 
هدف از برگزاری این همایش، شناسایی چالش‌های واگذاری‌ها جهت تهیه سند جامع خصوصی‌سازی است که می‌تواند به بهبود کیفیت دارایی‌های تجاری دولت بیانجامد.
 
در این همایش بین المللی سه روزه که تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت، قرار است عملکرد خصوصی سازی طی ۲۰ سال گذشته با حضور مجریان و دست اندرکاران خصوصی‌سازی و شرکت‌های مادر تخصصی در حوزه‌های مختلف قوانین و روند‌های اثرگذار بر واگذاری‌های دولت، مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
 
گفتنی است، شرکت فولاد خوزستان در این همایش و نمایشگاه در کنار دیگر شرکت های بزرگ صنایع معدنی حضور فعال دارد. همچنین شرکت های در حوزه نفت، نیرو، پتروشیمی، بانک و بیمه، کشاورزی، صنعت، صنایع معدنی و راه و شهرسازی در این رویداد با برپایی غرفه در نمایشگاه به تشریح تجربیات و اقدامات خود خواهند پرداخت.
۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۲۸۴
کد خبر : ۱,۶۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید