اخبار

قائم‌ مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در جمع کارکنان روابط‌عمومی:

روابط‌عمومی باید آیینه تمام نمای تلاش ها و‌ موفقیت های شرکت باشد

روابط‌عمومی باید آیینه تمام نمای تلاش ها و‌ موفقیت های شرکت باشد
به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی فولاد خوزستان، دکتر علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی به همراه محمد جامعی مدیر حوزه دفتر مدیرعامل و بهرام شجاعی سرپرست روابط‌ کار به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط‌عمومی، ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ با حضور در واحد روابط‌عمومی، از تلاش‌های کارکنان این واحد تقدیر کردند.
 
در این دیدار، دکتر مخبر‌ دزفولی روابط‌عمومی را کانون فرهنگ‌سازی در سازمان دانست و افزود: روابط‌عمومی آینه‌ی تمام‌نما و زبان گویای سازمان است. فعالان عرصه‌ی ارتباطات، منعکس‌کننده‌ی فعالیت‌های سازمان هستند. اگر این واحد در تولید محتوا و انعکاس فعالیت‌های سازمان ناتوان باشد، نه تنها ارتباط موثری با جامعه‌ی هدف شکل نمی‌گیرد، بلکه جامعه از کارهای صورت گرفته بی‌خبر می‌ماند‌. 
 
وی افزود: تخصص، تعهد و دلسوزی از ویژگی‌های بارز کارکنان روابط‌عمومی است. کسب موفقیت روابط‌عمومی در شاخص اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی کرونا و همچنین کسب تندیس جایزه مسئولیت های اجتماعی(مقابله با کرونا) در جشن ملی روابط‌عمومی‌های کشور، نشان از توانمندی‌ این واحد در انعکاس فعالیت های موثری است که در شرکت فولاد خوزستان در جهت حفظ سلامت کارکنان و‌ مبارزه با کرونا صورت گرفت. 
 
وی در ادامه گفت: توصیه‌ می‌کنم در ارتباط میان‌فردی از شرایط استرس‌زا دوری کنید. در شرایط عادی، عوامل مختلف استرس پیرامون ما وجود دارد که به ما تحمیل می شود؛ لذا نباید خود ما هم در ارتباطات بین فردی به هم دیگر استرس وارد کنیم. یکی از عوامل مدیریت استرس، تمرکز بر تغییراتی است که کنترل آن ها در دست ماست. 
 
قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی اشاره‌ای هم به نظرسنجی سال ۱۴۰۰ داشت و گفت: نتایج نظرسنجی‌ سال ۱۴۰۰ حکایت از افزایش محسوس رضایت کارکنان از عملکرد مجموعه مدیریت  فولاد خوزستان دارد و معیار سیاست‌‌گذاری های آتی شرکت نتایج نظرسنجی های علمی و تحلیلی  است که سالیانه انجام می شود و بر اساس آن، طرح‌های بهبود تعریف و اجرا می‌شود.
 
مخبر دزفولی دغدغه‌ی دائمی و هر روزه ی مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت را ارتقای رفاه، آسایش و آرامش کارکنان دانست و‌ گفت: این روحیه حقیقتا ستودنی است.
 
عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در دیدار گفت: کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور در جشن ملی روابط عمومی نشان از توانمندی، تخصص و پشتکار کارکنان این واحد است.
 
وی افزود: تلاش و همت مدیر روابط عمومی و کارکنان این واحد شایسته تقدیر است؛ یقینا با این رویکرد روز به روز شاهد پیشرفت و کسب موفقیت های بزرگ تر در این حوزه خواهیم بود.
 
در ابتدای این دیدار، غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌عمومی ضمن تشکر از حمایت های بی دریغ مدیرعامل محترم و همچنین حضور قائم‌مقام مدیرعامل فولاد خوزستان، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و هیات همراه اظهار داشت: وظیفه روابط‌عمومی انعکاس موفقیت‌های سازمان در درون و برون سازمان است‌. در مجموعه فولاد خوزستان فعالیت‌های بزرگی صورت گرفته است. تولید مستمر، حضور فعال و موثر در انجام مسئولیت‌های اجتماعی، اطلاع رسانی و تبلیغات و ارتباطات و فعالیت‌های جامع و مستمر در مهار ویروس کرونا تنها بخشی از این موفقیت‌هاست. 
 
وی افزود: روابط‌عمومی وظیفه خود می‌داند که در انعکاس این موارد به بهترین شکل ممکن، حداکثر توان خود را به کار گیرد.
 
فروغی نیا در پایان سخنان گفت: کسب عنوان روابط عمومی برتر کشور در جشن ملی روابط عمومی‌ سال ۱۴۰۱، حاصل تلاش شبانه روزی و همت بلند همکاران سخت کوش این بخش است.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲
تعداد بازدید : ۲۳۹
کد خبر : ۱,۶۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید