اخبار

با حضور جمعی از خانواده فولاد خوزستان برگزار شد؛​ ​

اقامه نماز عید سعید فطر در جوار حسینیه مجتمع دویست دستگاه

نماز عید سعید فطر با حضور جمعی از کارکنان فولاد خوزستان به همراه خانواده صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در جوار حسینیه سیدالشهدا (ع) دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.
اقامه نماز عید سعید فطر در جوار حسینیه مجتمع دویست دستگاه
به گزارش خبرنگار روابط عمومی این مراسم با قرائت دعای ندبه آغاز و با اقامه نماز به امامت حجت الاسلام و المسلمین باوی ادامه یافت. 
 
پس از اقامه نماز حجت الاسلام و المسلمین باوی در خطبه نخست با حمد و ثنای الهی، خود و حاضران را به تقوای الهی دعوت نمود و اظهار داشت: تقوا به منزله ی سدی است در برابر امیال نفسانی که باید تقویت شود.
 
وی با اشاره به آیه ۲۷ سوره مبارکه مائده بیان کرد: خداوند تنها عمل تقوا پیشه گان را قبول می نماید «إنما یتقبل الله من المتقین».
 
حجت الاسلام باوی با اشاره به بزرگی عید فطر اظهار داشت: در این روز فرخنده، خداوند از جمله واجباتی که بر ما تکلیف نموده زکات فطره می‌ باشد. بنا به فرموده امام صادق (ع) این امر تکمیل کننده روزه می باشد و بر روزه دار واجب است که روزه خود را با دادن زکات فطره تکمیل کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین باوی در خطبه دوم با تشکر از مسئولان شرکت فولاد خوزستان در خصوص توجه به مسائل فرهنگی، خاطر نشان کرد: کودکان و نوجوانان با حضور در مساجد و اماکن مذهبی، آموزشی مناسب برای آمادگی حضور در اجتماع را خواهند آموخت. 
 
وی از حاضران درخواست نمود، فرزندان خود را با فضای مساجد و اماکن مذهبی آشنا نمایند. زیرا حضور و تربیت در چنین مکان‌هایی، آنان را از آسیب‌های اجتماعی محافظت می نماید.
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱
تعداد بازدید : ۲۸۳
کد خبر : ۱,۶۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید