اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر
متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
عطر دل‌انگیز ایمان در دل‌ها  به مشام می رسد و شکوفه های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است. هنوز نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب‌های قدر بندگان صالح خدا، گوش جانمان را نوازش می دهد و چشم دلمان به برکت رویئت شکوفه‌های دعا و استغفار در بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته است.
 
رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان رسید و جان‌های بی‌قرار را از زنگارها زدود و جلالی دوباره بخشید. خوشا بر آنان‌ که در این ماه مبارک، توشه‌ای برگرفتند و دلی آباد ساختند. دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه‌دار را با قلب‌های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست، با زمزمه لبیک اللهم لبیک... از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند.
 
خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین‌کمان باران رحمت الهی نظاره‌گر شادمانی همسفران خویش به وادی الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند.
 
اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همگان، امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال های آینده، تحت هدایت های روشن گرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به همگان عطا فرماید.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۲۴
تعداد بازدید : ۲۵۷
کد خبر : ۱,۶۱۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید