اخبار

افق آینده بانوی کاراته کار فولادی بر بام ایران

زنان ورزشکار در سال ۱۴۰۰ با وجود محدودیت‌هایی که داشتند، در میادین مختلف حاضر شدند و اتفاقاتی به یادماندنی را رقم زدند.
افق آینده بانوی کاراته کار فولادی بر بام ایران
زنان ورزشکار در سال ۱۴۰۰ با وجود محدودیت‌هایی که داشتند، در میادین مختلف حاضر شدند و اتفاقاتی به یادماندنی را رقم زدند. صعود تاریخی تیم فوتبال به جام ملت‌ها و تیم هندبال به جام جهانی، کسب مدال‌ها و مقام‌هایی که برای اولین بار به دست آمد، بار دیگر به یادمان آورد که زنان ورزشکار ایران در صورت توجه و حمایت می‌توانند به عرصه‌های بزرگی وارد شوند و عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند.
 
در میان خانواده‌ی بزرگ فولاد خوزستان کسب افتخار در زمینه‌های مختلف: علمی، پژوهشی و ورزشی همیشگی است. به همین بهانه به سراغ یکی از فرزندان خانواده فولاد خوزستان رفتیم که ورزش را از خردسالی آغاز کرده و تا به امروز توانسته با تلاش و پشتکار، مدال‌های رنگارنگ قهرمانی را کسب کند.
 
لطفا خودتان را معرفی کنید.
 
فاطمه آلبوعطیوی هستم، متولد اهواز و ۱۳ سال سن دارم.
 
 فعالیت های ورزشی خود را از چه زمانی آغاز کردید و در چه مسابقاتی شرکت داشته اید؟ 
 
از ۸ سالگی ورزش کاراته را در باشگاه دلیران شروع کردم و در ابتدا در مسابقات خود باشگاه شرکت می کردم و با توجه به استعدادی که داشتم در مسابقات بین باشگاهی و سپس در مسابقات شهر اهواز مدال های طلا و نقره را کسب کردم و بعد از اینکه در مسابقات استان خوزستان مقام اول را کسب کردم به مسابقات بین المللی جام ایران زمین در تهران که با حضور ۸ کشور برگزار شد راه یافته و توانستم مدال نقره را کسب کنم.
 
 موفقیت های خود را مدیون چه کسانی هستید؟
 
موفقیت خود را در ابتدا مدیون پدر و مادرم هستم که در این راه من را بی دریغ حمایت کردند و سپس مرهون مربی ام خانم زینب صفر کارمزدی که با تلاش های خود افق های  بیشتری در کاراته پیش روی من قرار داد.
 
 برای آینده خود در حوزه ورزش کاراته چه برنامه هایی دارید؟
 
در حال حاضر با تمرین شبانه روزی برای مسابقات انتخابی تیم ملی (کاراته وان) برای اعزام به مسابقات بین المللی کاراته در خارج از کشور آماده می شوم و یکی از مهم ترین هدف های من کسب مدال در این مسابقات است.
 
 به عنوان سخن پایانی اگر نکته ای مدنظرتا است، بفرمایید.
 
نقش موثر بانوان در ورزش با تشویق و ترغیب والدین و مربیان و تلاش و پشتکار هر فردی میسر می شود و توصیه من به بانوان این است که خود را باور کنند و با خودباوری و امید و تلاش شبانه روزی می توان به موفقیت و سربلندی رسید.
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۶:۱۴
تعداد بازدید : ۴۳۴
کد خبر : ۱,۶۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید