اخبار

تجلیل از بسیجیان نمونه کارگری اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

تجلیل از بسیجیان نمونه کارگری اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
به گزارش خبرنگار روابط عمومی، به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج کارگری و روز جهانی کار و کارگر، مراسم تجلیل از کارگران نمونه بسیجی شهرستان اهواز با حضور سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان، سرگرد سید ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه حضرت ولیعصر (عج) و جمعی از فرماندهان نواحی سپاه استان هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن امام خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر‌ برگزار شد.

۸۹


۵
۲
۱

 
 ابراهیم احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه ولیعصر (عج) در این مراسم، خوزستان را قلب تپنده اقتصاد کشور دانست و افزود: جامعه کارگری ۱۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرد و ۱۱۰۰ شهید متعلق به خوزستان هست.
 
وی نقش کارگران و واحدهای تولیدی و مدیران تولید در انقلاب اسلامی را موثر دانست و افزود:  کارگران همواره یار و یاور نظام بودند و جامعه کارگران همیشه پیشتاز و خط شکن بوده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده اند.
 
مسئول بسیج کارگری با اشاره به تلاش کارگران در جهت توسعه کشور گفت: اهمیتی که در دین مبین اسلام به قشر کارگر داده شده، همواره با تاکید بر تکریم و تحسین و‌ تقدیر از کارگر بوده است.
 
در ادامه این مراسم جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سرمایه انسانی در کشور ما مهم‌ترین و اثرگذارترین عامل رشد اقتصادی است که کارگران به‌عنوان بازوی اصلی تولید در این بخش فعال هستند و نقش آن ها در جامعه بسیار مهم است و غفلت از نقش این قشر انقلابی شایسته نیست.
 
وی گفت: جامعه کارگری ما در تمام عرصه‌ها چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در زمان جنگ اقتصادی نشان داد همواره حامی و پشتیبان کشور بوده است.
 
سردار باقری اظهار داشت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و رسالت مهم مسئولان حمایت از این قشر می باشد.
 
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان این مراسم از کارگران بسیجی نمونه شرکت فولاد خوزستان آقایان ابراهیم فرضی نژاد، حمید شفعتی، تورج حدادیان، رسول مدحجیان و  علی عسکر محمدیان تجلیل شد.
 
۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۱:۳۵
تعداد بازدید : ۴۰۰
کد خبر : ۱,۶۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید